MoppenTrommel

Plaats hier je droge of grappige of sadistische mop en geniet ervan :).

EEN NEDERLANDS BEJAARD ECHTPAAR BRENGT HUN VAKANTIE DOOR IN JERUZALEM EN PLOTS KOMT DE VROUW DOOR DE CORONA TE OVERLIJDEN.

DE BEGRAFENISONDERNEMER ZEGT TEGEN DE MAN:

"VOOR € 5.000,- KUNNEN WE HET LIJK VAN UW VROUW TRANSPORTEREN NAAR UW WOONPLAATS, OF…

WE KUNNEN VOOR € 150,- UW ECHTGENOTE HIER IN JERUZALEM BEGRAVEN EN DAT......IN HEILIGE GROND" !!!

DE MAN DENKT EVEN NA EN ZEGT:

"TRANSPORTEER HAAR MAAR NAAR HUIS" !!!

"WEET U DAT ZEKER" ???....
VRAAGT DE BEGRAFENISONDERNEMER.

"U GEEFT € 5.000,- UIT, TERWIJL U
€ 4.850,- KUNT BESPAREN EN DAT...TERWIJL UW ECHTGENOTE WORDT BEGRAVEN...
IN HEILIGE GROND" ?!?!?

"LUISTER" !!!...ZEGT DE MAN.

"HEEL LANG GELEDEN WERD HIER IEMAND BEGRAVEN, DIE DRIE DAGEN LATER IS OPGESTAAN"...

"IK GA DAT RISICO......NIET NEMEN" !!!!!!

Deze kwam ik tegen en moest er wel hard om lachen :p
 
Een Nederlander, Belg en een Turk zaten in een kroeg. Samen zaten ze aan de bar en maakte een praatje met elkaar. Totdat de Belg voorstelde om een wedstrijdje bierdrinken te doen. Degene die als laatst naar de wc gaat heeft gewonnen. De Nederlander en de Turk vonden dat wel een leuk idee. Dus zo gezegd zo gedaan gingen ze wat biertjes wegtikken, en na 4 biertjes moest de Belg al naar de wc. 8 Biertjes later ging ook de Nederlander naar de wc. Na 14 biertjes was de Turk nog steeds niet naar de wc gegaan, de Nederlander en Belg vroegen aan de Turk hoe die nog steeds niet naar de wc kon gaan. Waarop de Turk antwoordde: Turkie Turkie is nie dom, Turkie Turkie luier om.
 
Er zitten in de kroeg 3 kerels die de hele tijd lopen te opscheppen over de lengte van hun kroonjuwelen. Dus die barman wordt het na een uur wel een beetje zat en roept: ''nou laat dan maar eens zien"! Dus die eerste gast ritst zijn gulp open en legt zijn brandblusser op de bar en jawel hoor 18 centimeter! De tweede kerel begint te lachen en roept: ''Is dat alles", laat zijn broek zakken en legt zijn ketsraket op de bar en de barman meet 25 centimeter! Vervolgens begint die derde kerel toch te lachen en gooit 3 schildpadjes op de bar, waarop de barman roept, ''wat doe jij nou"! Waarom die kerel reageert, ''dat zijn mijn schaamluizen''! :p :p :p
 
Bovenaan