Recente inhoud door bonke35

  1. bonke35

    Welke Saturnus VI-poort?

    ik zou gewoon pegasus neerzetten ipv saturnus vipoort pegasus want wat betekent vi poort eigenlijk :)
  2. bonke35

    Geen Bug schatkisten doen vreemd

    oww? sinds titan staan mijn uitbreidingen hetzelfde en geen problemen met random geplaatste schatkisten etc dit is sinds een maand of twee anderen in titan zullen er dan ook last van moeten hebben
  3. bonke35

    Geen Bug schatkisten doen vreemd

    anderhalve maand verder en mijn probleem is er nog steeds
  4. bonke35

    speciale gebouwen

    er zijn verbeterkitjes die gaan elke keer een niveau omhoog of de renovatiekitjes die gaan net zo hoog als het tijdperk waar je in zit
  5. bonke35

    Mijn eenheden knop in legerbeheer

    hehe dan moet ik 8000plus keer klikken
  6. bonke35

    "Maak je zin eens af."

    aanvallend zou ook gewoon een pijltekentje kunnen zijn ->pijl van je af aanvallend en <-pijl naar je toe verdedigend vind het ook lastig die lange teksten die je niet kan lezen
  7. bonke35

    Geen Bug schatkisten doen vreemd

    pompompom
  8. bonke35

    Discussietopic 1.271

    niks mis mee , je raakt eraan gewend dat ook gewonden achter elkaar in de legerselectie staan gewoon op de eerste gewonde gaan staan en wegklikken daarna weer aanvullen
  9. bonke35

    Discussietopic: winterevenement 2023

    oww, vorige evenementen wel toch ?:)
  10. bonke35

    Nieuwe update?

    eigenlijk wel goed dat gewonde legers nu achteraan staan ik denk dat de random plaatsen van legers eigenlijk nog een bugje is
  11. bonke35

    Steeds duurder

    het is niet 100%dat er een sleutel tussen de cadeautjes zit :)
  12. bonke35

    Voorraden kwijt?

    een tech vrijspelen in virtual kost al snel 30.000.000 aan voorraden de laatste kost al 40.000.000 voorraden :) net ff geteld maar heel virtueel in tech vrijspelen kost je een kwart miljard aan voorraden
  13. bonke35

    Kan je het maken van de goederen versnellen?

    jeops , en ipv 4 goedjes per dag krijg je er 20 voor hetzelfde geld
  14. bonke35

    Kan je het maken van de goederen versnellen?

    je moet je houtzagerij wegdoen want je hebt die niet vrijgespeeld op de continentenkaart als er in je bouwmenu geenvinkje staat bij de houtzagerij dan krijg je veeeeel minder hout tijdens het produceren het spel zegt ook dat je iets beter niet neer kan zetten omdat je het niet hebt vrijgespeeld...
  15. bonke35

    Geen Bug schatkisten doen vreemd

    alweer ff verder maar het probleem is er nog steeds, op wereld b niks aan de hand, dit gebeurd op c
Bovenaan