Steeds duurder

Ik heb net het volgende bericht aan mijn gilde gestuurd. Ik speel al 6 jaar mee en ben een betalende speler. Beste gildeleden ik merk aan mezelf dat het spel steeds duurder en minder leuk wordt. Het vorige evenement eindige ik ondanks een enorme hoeveelheid diamanten niet eens bij brons en ik merk nu weer dat het dezelfde kant op gaat. Om de sleutel te krijgen heb ik net 260 sterren gebruikt en de sleutel niet eens gekregen. Tot de laatste mogelijkheid uitgezogen toen er nog maar 2 open stonden husselen en de sleutel pakte ik toch weer husselen. Kan gewoon geen toeval zijn. Ik zal dit evenement afkijken maar ik vrees het ergste.
 

L Cypherus90

Actief lid
Dan deed je zeker iets verkeerd. Geen dia's gebruikt vorige ronde en zat net niet in goud...

Gewoon niet meer betalen en blij zijn met wat je extra krijgt en voor de rest gewoon het spel spelen?
 
Ik vind de hussel niet zo erg, krijg je weer meer voortgang van. En ik heb wel eerder met die loperdelen lang niet alles open gekregen, maar soms heb je dan weer mazzel. Gewoon zonder diamanten krijg ik ongeveer 2/3 open door de sleutel te vinden en loperdelen te gebruiken.
 
Bovenaan