Recente inhoud door Biervent

  1. Biervent

    Discussietopic 1.278

    Ik was elke dag wel actief op FoE. Ik merk dat er door de ontwikkelingen van de laatste tijd ik nog wel eens een dagje over begin te slaan. Doordat FoE ons nu ook meer begint te dwingen naar deze Discord, vraag ik mij af of ik dit nog wil blijven spelen. Ook al omdat ik een ander leuk spelletje...
  2. Biervent

    Geen Bug Tekst kopieren en plakken

    Lukt mij in open office ook niet merk ik. Wat wel lukt is het aanmaken van een nieuw .txt document op je desktop o.i.d. en daar naar toe plakken.
  3. Biervent

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

    Slecht idee dus. Dan moet je ook maar discord hebben of zoïets. Je zou ook vanuit forum kunnen linken!
  4. Biervent

    Optie Handmatig vechten verwijderen in GS

    Tja, maar om nu een optie, die anderen wel kunnen gebruiken, te verwijderen omdat iemand af en toe verkeerd zit te klikken is ook weer zo wat.
  5. Biervent

    Optie Handmatig vechten verwijderen in GS

    De meeste gevechten in GS speel ik idd automatisch. Echter wanneer ik tegen mijn grens van vermoeidheid aanloop ga ik teveel eenheden verliezen of kan ik het helemaal niet meer winnen. Dan kan ik altijd nog handmatig vechten en nog een heleboel gevechten winnen. Dit waarschijnlijk omdat de...
  6. Biervent

    Diamanten bevestiging Herhaalmissies

    FOE helper heeft die functie. Indien je dat hebt kun je in de instellingen het dobbelsteentje aanzetten. Die geeft het aan.
  7. Biervent

    Discussietopic: Halloween 2023

    Wel, ik doe 3 kerkers per dag. Ik spaar ook de dieven voor de eindbaas. Ik heb dan wel geen 180 euro uitgegeven, maar wel ongeveer 25 euro. En toch kan ik geen zilver halen. Die 25 euro is overigens aan gezondheid potjes. Als ik de zombie stapel moet kiezen om de weerwolven te domineren krijg...
  8. Biervent

    evenementen 2023

    IK denk dat ze je zijn vergeten.
  9. Biervent

    Vechten In Titan

    Gelukkig maar. Dan hebben anderen in jouw gilde die nog niet zo ver zijn ook een kans om wat gevechten mee te pakken, en wat punten te scoren. En helemaal voor je tegenstanders op GSP is het fijn. Althans als ze ook niet in jouw tijdperk zitten. Dan kunnen ze tenminste wat tegenstand bieden.
  10. Biervent

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    De verslechterde bonus overzicht mag van mij wel weg.
  11. Biervent

    Geen Bug alle tegels geopend maar geen sleutel te zien

    Het is immers ook niet de bedoeling dat je een hoofdprijs kan krijgen zonder er dia's voor te betalen.
  12. Biervent

    Egypte

    Als ik het me goed herinner, gevechten voeren in de piramide.
  13. Biervent

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    Mijn voorstel is dan ook om alle events voortaan maar af te schaffen. Eens in de 2 maanden kan Inno dan een nieuw gebouw maken en verkopen voor pakweg 20 euro of zo'n 3000 dia's. Hebben de mensen die geld willen uitgeven hun zin, en mensen die dat niet willen ook niet meer de ergernis van het...
  14. Biervent

    kerst evenement

    Nu ja, je bent niet de enige. Mijn lucifer gebruik zit ook op 1,6. En als je al eens een aantal sterren opspaart om een aantal keren een vakje te openen zit er altijd weer die klote shuffel tussendoor. En het ergste daarvan is nog wel dat de shuffel alle overige vakjes opent om te laten zien wat...
  15. Biervent

    De Jukebox

Bovenaan