Vechten In Titan

Fdm1407

Actief lid
Ik baal als een stekker van het vechten in Titan, ik heb jaren lang gewerkt aan een hoge aanval en verdedigingsbonus en heb nu 2000% aanval en 1500% verdediging waarmee ik tot Titan blind kon aanvallen met in ieder tijdperk 1 sterke legereenheid waarvan ik er 3 opstelde aangevuld met schurken, ik lette niet eens op tegen welke tegenstanders ik moest vechten tot uitputting 80 in GSP en in GE en de continentkaart hoefde ik helemaal niet op te letten, maar nu in Titan moet ik plotseling voor ieder gevecht kijken wat mijn tegenstanders zijn en me aanpassen anders wordt ik zoals net weer op de continentkaart weggevaagd (ja gevaagd) met maar 400% tegen, op die manier is voor mij de lol er af want dat is geen manier waarop je honderden gevechten doet (in GSP)
 

Biervent

Actief lid
Gelukkig maar. Dan hebben anderen in jouw gilde die nog niet zo ver zijn ook een kans om wat gevechten mee te pakken, en wat punten te scoren. En helemaal voor je tegenstanders op GSP is het fijn. Althans als ze ook niet in jouw tijdperk zitten. Dan kunnen ze tenminste wat tegenstand bieden.
 

Fdm1407

Actief lid
Ik laat genoeg over voor mijn gildegenoten en ook mijn tegenstanders in GSP gun ik hun gevechten, je verwart me met die akelige dammers. Ook zonder te dammen kan je al snel aan 300 gevechten komen dat is minder dan 2 sectoren.
Bovendien ga je voorbij aan mijn eerste zin waarbij ik zeg dat ik jaren lang gewerkt heb om aan zo'n bonus te komen, aangemoedigd door Foe dat het ene na het andere evenementengebouw met hoge aanvalsbonussen als beloning gaf, maar als je dan eindelijk zo'n hoge bonus hebt dat je er blind op kunt vertrouwen maken ze het onmogelijk (GE5) of plezier bedervend met Titan.
 
Laatst bewerkt:
Heb je wel alle legereenheden tot je beschikking? Niet dat je constant afstandseenheden mist oid? Ik ben er eerlijk gezegd al aan gewend dat ieder tijdperk (veel) sterkere eenheden met zich meebrengt. In jouw geval klinkt het alsof je boven de 2000% moet komen wil je de oude routine oppakken. Persoonlijk vind ik het nog wel leuk om 'beperkt' te zijn door aanvalspercentages van tegenstanders, ik vecht vaak persoonlijk, dus dat maakt het ook uitdagender om na te denken hoe je het gaat aanpakken. Een beetje een schaakpuzzel zogezegd. Dat geeft me juist plezier.
 

jovayana

Actief lid
aangemoedigd door Foe dat het ene na het andere evenementengebouw met hoge aanvalsbonussen als beloning gaf, maar als je dan eindelijk zo'n hoge bonus hebt dat je er blind op kunt vertrouwen maken ze het onmogelijk (GE5) of plezier bedervend met Titan.
Dus voor jou is plezier gelijk aan blindelings klikken zonder nadenken hmmmm ???

Weet niet hoe jij vecht maar met 3 permafrost en 5 schurk geraak ik ook aan 80 uitputting , alleen daarna is het soms eens aanpassen.
 
100% Eens met FDM...Zet een speler uit gilde A..tegen een speler uit gilde B ..tegen elkaar..op 1 sector...één speler uit titan..de andere uit Jupiter..beide exact dezelfde bonus. Wedden dat de jupiter speler sneller is en de sector binnen haalt. Ik zou niemand adviseren naar Titan te gaan. ja je hebt 3 nieuwe GG's..maar A..die heb je ook keihard nodig voor die slechte eenheden..en B...ze zijn zo stervensduur...dat je beter met betere eenheden in jupiter kan blijven en misschien over een jaar binnen een maand snel door naar nieuwste tijdperk..in de hoop dat we dan niet weer giga in de maling worden genomen.

Amen.
 

Animal Fonz

Nieuw lid
Idd echt zwaar waardeloos het vechten in Titan, de gehele verhouding is naar de gallemiezen geholpen door INNO , bedankt maar niet heus.
Om genoeg titan eenheden te behouden moet ik om de 2 meppen mn legers verwisselen anders verlies ik veel te veel. zo niet bij de jupiterlegers op mn andere wereld, met gemak 15 x meppen zonder verlies ,,, en daar heb ik de 1500 minder aanval en def als op de wereld waar ik met titan speel.
Ga zo door Inno, petje af hoe jullie dit voor elkaar krijgen .
 

Animal Fonz

Nieuw lid
Dus voor jou is plezier gelijk aan blindelings klikken zonder nadenken hmmmm ???

Weet niet hoe jij vecht maar met 3 permafrost en 5 schurk geraak ik ook aan 80 uitputting , alleen daarna is het soms eens aanpassen.
Maar niet om de 2 klikken verwisselen,, ik weet niet of jij ook nog GvG speelt, maar dan heb je de legers hard nodig, verhouding is helemaal zoek.
 

RoCoJo

Lid
Als Titan speler snap ik waar jullie over praten : veel wisselen en veel troepen achter de hand hebben.

Als langdurige FoE-speler, en dat zijn jullie ook omdat jullie in Titan zitten, snap ik niet waarom je Inno hiervan de schuld geeft. Als je het spel al wat langer speelt, weet je dat sommige tijdperken -hoe druk ik me netjes uit?- zwaar %^& zijn om te vechten. Opmerkingen "Als je door wil in de tijdperken blijf dan niet te lang hangen in X, maar ga meteen door naar Y", "X is qua vechten een ramp, in Y is het geweldig", "vechten met Hoovers: geweldig!" zou je inmiddels moeten kennen.

Indien je kiest om direkt door te gaan zonder vooronderzoek of ervaringen van anderen, maak je zelf de bewuste keuze: accepteer dan de risico's en de consequenties daarvan.
 
Bovenaan