Discussietopic: Pvp Arena

jovayana

Actief lid
Nog maar eens gaan kijken , maar blijft gewoon een saai automatisch klikken met als nadeel dat het je veel meer legers kost want schurken worden genegeerd en gaan eerst op je echte legers.
En ja hoor net als toen op beta op 5 gevechten 3x savannah sweets, laat ons zeggen jullie zijn verheugd ? ik niet.
 

Bijlagen

  • pvp arena.jpg
    pvp arena.jpg
    66,9 KB · Weergaven: 129

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wat ik me wel af vraag, waarom krijg je niet bestaande tegenstanders???
Dat komt omdat het seizoen nog niet is begonnen, vanaf maandag zullen de tegenstanders uit de wereld vermeld worden. Het kan de eerste weken voorkomen dat je vaak herhalende tegenstanders ziet, omdat er in de eerste weken niet veel spelers aangemeld zullen zijn.
 

Felair

Actief lid
Dat komt omdat het seizoen nog niet is begonnen, vanaf maandag zullen de tegenstanders uit de wereld vermeld worden. Het kan de eerste weken voorkomen dat je vaak herhalende tegenstanders ziet, omdat er in de eerste weken niet veel spelers aangemeld zullen zijn.
Dus zodra het echt start zijn alle bots eruit? Dus dan krijg je dus het scenario dat mensen die wel aan hun def gewerkt hebben, hoe slim dat is daargelaten, constant de pineut zijn? Lekker dan als dat zo is, gelukkig verlies je na meer dan 5x op een dag aangevallen te worden geen punten meer lol.
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dus zodra het echt start zijn alle bots eruit? Dus dan krijg je dus het scenario dat mensen die wel aan hun def gewerkt hebben, hoe slim dat is daargelaten, constant de pineut zijn? Lekker dan als dat zo is, gelukkig verlies je na meer dan 5x op een dag aangevallen te worden geen punten meer lol.

De tegenstanders zullen zoveel mogelijk echte spelers zijn van de wereld, maar het kan voorkomen dat er ook NPC tegenstanders zijn. Daarnaast heb je 3 verschillende moeilijkheid types.
 

Felair

Actief lid
De tegenstanders zullen zoveel mogelijk echte spelers zijn van de wereld, maar het kan voorkomen dat er ook NPC tegenstanders zijn. Daarnaast heb je 3 verschillende moeilijkheid types.
Ok ben benieuwd :) en idd zijn 3 verschillende moeilijkheid types maar alleen de moeilijkste is de moeite waard, die andere 2 zijn tot nu toe de enige waar echte spelers in zitten zover maar waarom zou ik die aanvallen als de moeilijkste goed te verslaan is.
 

DarthRonin

Actief lid
2 pagina's gevechten met dezelfde tegenstander vandaag, daarvoor een pagina met gevechten tegen een andere tegenstander.
Gister had ik meer afwisseling met de zwaarste tegenstander :rolleyes:
 

jovayana

Actief lid
Echt te gek voor woorden hoe mooi het uitgebalanceerd is en dan zeggen dat ze er maanden over gedaan hebben om dezelfde miskleun weer door onze strot te duwen en er nog bij zeggen dat ze verheugd zijn.
 

Bijlagen

  • pvp arena 02.jpg
    pvp arena 02.jpg
    166,6 KB · Weergaven: 132
Ik kan niet eens naar binnen staat een slotje en zegt dat ik het verdedigende leger moet instellen! Hoe dan!
Er staat je kunt alleen je verdedigende eenheden selecteren!!
 
Ik kan niet eens naar binnen staat een slotje en zegt dat ik het verdedigende leger moet instellen! Hoe dan!
Er staat je kunt alleen je verdedigende eenheden selecteren!!
Even de aankondiging lezen: op de app moet je in het menu van de PVP een eenheid aantikken en dan heb je de optie om hem toe te voegen. Op de pc is er een extra knopje
 
In de aankondiging zeggen dat de eerste ronde op 31 mei start en dan gewoon alle punten laten staan van degenen die op 28 mei al begonnen waren? Gaat weer lekker.
 

nietje52

Actief lid
De nieuwe maand reset is je eigen voortgang met die bekers.

Er staat:" Houd er rekening mee dat de Tijdperken en Gilde ranglijsten steeds resetten, terwijl de algemene ranglijst gevechtspunten elke maandag vervalt "
Maar goed de maandag duurt nog lang.

Edit: Aan de andere kant hebben we de beloningen al ontvangen dus het is wel raar dat de ranking niet gewist is.
 

DarthRonin

Actief lid
Dacht dat het vandaag de 1e was, dus verbaasde me erover waarom niet alles gereset was.....kom ik er net achter dat het nog de 31e is :D
Moet misschien wat vaker/beter op de kalender kijken :eek:
 

SonnyWeg

Actief lid
Dacht dat het vandaag de 1e was, dus verbaasde me erover waarom niet alles gereset was.....kom ik er net achter dat het nog de 31e is :D
Moet misschien wat vaker/beter op de kalender kijken :eek:

Het is nu wel de eerste van de maand en het is nog steeds niet gereset
 
Bovenaan