Wintergebouw peiling

Welke vind je het mooist?

  • LINKS: Edelhertenplaats

    Stemmen: 25 32,5%
  • RECHTS: Elandenplaats

    Stemmen: 52 67,5%

  • Totaal aantal stemmers
    77
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser11052

Guest

Gewoon omdat ik zulke goede herinneringen heb aan serious request zodra het daar overgaat weet je dat de winter begint.
 

atina

Lid
Deze film doet mij aan de winter denken en is een fantastische film. Een aangrijpende film over de onvoorwaardelijke liefde en trouw van een hond.



 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11054

Guest

film die élk jaar opnieuw terug komt op de televisie.. :)
 

Mr.Quib

Actief lid

Goed medicijn tegen al dat kleffe kerstgedoe, dat geeft mij een winters gevoel :D

"Kidnap the Sandy Claws, beat him with a stick
Lock him up for ninety years, see what makes him tick

Kidnap the Sandy Claws, chop him into bits
Mr. Oogie Boogie is sure to get his kicks
Kidnap the Sandy Claws, see what we will see
Lock him in a cage and then throw away the key"
 

DeletedUser10935

Guest

Alle huizen en parken worden in de winter mooi versierd met allerlei lichtjes, zo ook helder rode en blinkend blauwe lichtjes. Dit lied zongen wij in school altijd voor de kerstvakantie begon, en steeds wanneer ik het hoor kan ik me de mooi versierde huizen al inbeelden!
 

DeletedUser11057

Guest

Waanzinnig mooi kerst nummer van Prince. Kerst is niet altijd vrolijk. Helaas niet van the purple one zelf.
 

DeletedUser11058

Guest

Iedereen heeft winter als kerst opgevat, maar deze mix van Etienne de Crecy kwam ook uit in de winter (2017).. was een vermakelijke winter vol met mooie herinneringen en zodoende post ik deze mix.. nogsteeds vette mix, dus enjoy er van deze winter! en vergeet niet waar je m voor t eerst hoorde... Donny Narko
 

DeletedUser11056

Guest
Geen spam hoor Chris met zijn driving home was al gedaan zag ik later pas XD
Daarom nog een lekker track voor thuis met de partner in de koude maanden kijk die trui van Keni ook :D
 

DeletedUser11060

Guest

1984, Band aid.... er is weinig veranderd eigenlijk, zo actueel
 

DeletedUser11064

Guest
De melodie is een kerst klassieker, de tekst is hilarisch.
Als ik dit hoor zit in gedachten meteen weer in de auto in de sneeuw :)
 

DeletedUser11067

Guest

Ik wil niets specifiek religious kiezen. De populaire kerst muziek wordt vaak irritant als deze vaak herhaald wordt. Ik denk dat zoiets beter als achtergrond muziek van een spel.

Voor de elandenplaats, misschien wat sneeuw in plaats van kerstversieringen gebruiken, kerst is maar 2 dagen, de winter is langer en we hopen toch nog op een witte kerst/winter.
 

DeletedUser11068

Guest

Dit kerstliedje werd bij de avondschool Duits ingestudeerd in de periode net voor kerst, ook bekent als de advent ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan