Wintergebouw peiling

Welke vind je het mooist?

  • LINKS: Edelhertenplaats

    Stemmen: 25 32,5%
  • RECHTS: Elandenplaats

    Stemmen: 52 67,5%

  • Totaal aantal stemmers
    77
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
prewinter_contest_logo.png

Koningen en Koninginnen,
Heersers en Heerseressen,


Bedankt voor de interesse in onze kleine wedstrijd!

Hoe doe je mee?
Het is heel makkelijk om mee te doen aan onze wedstrijd. Je zal allereerst een forumaccount nodig hebben. Wanneer je je hebt geregistreerd kan je op ons forum posten en meedoen aan de wedstrijd. Bekijk allereerst de volgende afbeelding en beslis welke van de twee afbeeldingen je het leukst vindt:

prewinter_elk_moose_glade.jpg
LINKS: Edelhertenplaats
RECHTS: Elandenplaats

Wanneer je hebt besloten:
1. Stem in de peiling van deze post.
2. Reageer met een nieuwe post met een link naar een YouTube video die jou een winters gevoel geeft (de eerste post is een voorbeeld)
3. Leg uit waarom je een winters gevoel hiervan krijgt.
4. Zorg ervoor dat je niet de inzending van een ander overneemt!

Wanneer het stemmen voorbij is

We zullen de stemmen van alle taalversies van Forge of Empires optellen en de winnaar zal worden toegevoegd aan het spel voor het winter evenement.
Alle spelers die hebben meegedaan aan het stemmen en een muziekvideo hebben gepost zullen meedoen aan een trekking. We zullen vervolgens willekeurig een inzending uitkiezen (per taalversie) om het gebouw op de eerste dag van het winter evenement te ontvangen.
We zullen ook willekeurig 10 andere spelers uitkiezen die een troostprijs van 200 diamanten zullen ontvangen.
Spelers die stemmen in de peiling maar geen muziekvideo plaatsen zullen helaas niet meedoen aan de trekking.
Zorg ervoor dat je geen forumregels breekt met de reactie. Ongepaste inzendingen zullen uitgesloten zijn van deelname.

Het stemmen zal maandag eindigen, we zullen de resultaten en de winnaars volgende week aankondigen.

Plaats jouw inzendingen als reactie direct hieronder, voor maandag 8 uur 's avonds.
Indien je vragen hebt of op een andere manier dan met een inzending te willen reageren, plaats dat dan gerust in ons discussie onderwerp

Bedankt!

Met vriendelijke groet,
Het Forge of Empires Team
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
(voorbeeld inzending)


Dit geeft me een winters gevoel omdat het een bekend kerstliedje is :)
 

DeletedUser4991

Guest
A merry X-mas to yous all !

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5986

Guest

Deze is echt winters en sarcastisch bovendien ;P


Ik heb elandplaats gekozen, maar prefereer dit dan wel met meer sneeuw...want zo winters zien ze er beide niet uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10974

Guest

Omdat Wham! - Last Christmas al was gepost hier dan een hardcore versie, gewoon omdat het kan :p
Nu wil ik Wham! nu niet horen maar als het dan kerst is dan geeft dit mij enigszins een kerstgevoel
 

DeletedUser11048

Guest

Ook in het zonnige zuiden (limburg) denken we ieder jaar aan een mooie witte kerst, Wie anders dan Rowwen Heze kan dit verwoorden ;)
 

DeletedUser11050

Guest

Ongebruikelijke stijl maar dit klinkt voor mij leuker dan traditionele kerstmuziek :)
 

SonnyWeg

Actief lid

Deze muziekvideo speelt zich af in een winters landschap. Samen met de symfonische klanken van de Finse metalband Nightwish (die vandaag de dag een Nederlandse zangeres heeft) kom ik in een winterse stemming.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser11013

Guest

Rustige klassieke muziek, dwarsfluit en winterse beelden, wat wil je nog meer?
 

DeletedUser9705

Guest
Psssh, al die kerstliedjes. ;) Okay ze horen erbij, net als Serious Request en de Top 2000 en de All you need is Love kerstspecial.

Maarrrr, de winterevenementen in mijn favoriete spellen geven me pas echt het gevoel dat de winter weer daar is! Lekker binnen zitten met de verwarming op standje tropisch en ontdekken wat Frosty dit jaar weer voor ons in petto heeft. Dus, als ik dan een youtube filmpje moet plaatsen is het deze:

Okay, en wie nog echt een liedje wil, hier eentje van Nederlandse grond.
 

DeletedUser

Guest
Rechts: Edelhert plaats


De lead singer, Steve Hogarth, van mijn favoriete band Marillion kwam ineens met deze versie van "Gabriel's Message" en wow die stem!
Ik ben niet erg gelovig maar dit raakt wel even een gevoelige snaar het past ook niet echt binnen hun normale genre wat het extra mooi maakt vind ik.
Kerstmis is mijn favoriete feest dus ja dit is winter :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan