Discussietopic 1.50

DeletedUser

Guest

Al bij al een kleine spelversie. Dat mag ook wel na een spelversie zoals 1.49. :D

We hebben in de aankondiging enkele 'badges' toegevoegd om de aankondiging overzichtelijker te maken. Op die manier kan je snel zien waar welk deel staat. :)
 

DeletedUser

Guest
Het groene vinkje naast de schattenzoektocht werd altijd getoond. Nu zal het vinkje na enkele seconden verdwijnen. *mede afkomstig van NL*

Dus als hij ergens arriveert en ik toevallig ergens anders mee bezig ben kan ik hem missen en zie ik hem niet meer?????
 

DeletedUser

Guest
Sowieso werd het vinkje ook niet altijd getoond en wie heeft deze wijziging voorgesteld? :wacko:
Eens kijken hoe dit in de praktijk gaat werken.
 

DeletedUser

Guest
Sowieso werd het vinkje ook niet altijd getoond en wie heeft deze wijziging voorgesteld? :wacko:
Eens kijken hoe dit in de praktijk gaat werken.

Zeer slecht.

Het is belachelijk dat , omdat een paar mensen klagen over dat vinkje er nu een oplossing is, waar veel meer dan een paar mensen last van gaan krijgen. Had er dan voor gezorgd dat je die zoektocht uit kan zetten.
 

DeletedUser6185

Guest
Mooi toch :) ik gebruik die zoektocht niet, eindelijk van dat vinkje af.
 

DeletedUser

Guest
Of je bent online en druk op de continentkaart (waar die schatzoeker ONDER staat), zie je hem ook niet.
In een ander topic ging het over vakantie voor de devs... nix vakantie... bugfixing!
 

DeletedUser4100

Guest
Leuk bedacht dat nieuwe designe met die renovatie kit bij ''veranderingen'' en dat icoontje
van voorraden bij ''verholpen fouten'' is dit nieuwe designe in de aankondigingen een permanente
verandering of is dat speciaal voor deze update? Ziet er wel goed uit vind ik.:)

Verder een beetje een doorsnee update en een beetje weer bij komen na de zware top
update 1.49.:)
 
Die "verbetering" van de schattenjacht is echt ongelofelijk gebruiksonvriendelijk. Ik doe die jacht niet dagelijks maar toch een paar keer per week maar op Beta ben ik ermee gestopt. Mislukt toch. En dat verhaal dat dat vinkje verdwijnt als je wat anders doet? Volgens mij verschijnt het de helft van de tijd niet eens. Echt, terugdraaien die flutoplossing, anders kunnen jullie wat mij betreft die hele schattenjacht net zo goed weer uit het spel slopen.
 

DeletedUser5428

Guest
Het zou toch beter zijn dat dat vinkje toch een minuut of 5 blijft staan. Wanneer ik laat thuis ben is het allemaal heel nipt, het komt echt op enkele minuten aan. Maar sinds de schattenjacht begonnen is heb ik toch nog geen enkele dag moeten overslaan. Alle dagen de 8-uur beloning binnengehaald :)
 

DeletedUser5820

Guest
Zeer slecht.

Het is belachelijk dat , omdat een paar mensen klagen over dat vinkje er nu een oplossing is, waar veel meer dan een paar mensen last van gaan krijgen. Had er dan voor gezorgd dat je die zoektocht uit kan zetten.

Je hoeft twee seconden per keer van je tijd te geven en je hebt het vinkje niet meer nodig. :)
 

DeletedUser7691

Guest
Dit is de eerste keer dat ik me volledig bij slayer ga aansluiten. Wat een ellendige update, zonder dat vinkje. Ik ben steeds te laat nu om te zien of de schattenzoektocht al klaar is.
Hoop dat dit snel teruggedraaid wordt, dit is niks...
 

DeletedUser5820

Guest
Die "verbetering" van de schattenjacht is echt ongelofelijk gebruiksonvriendelijk. Ik doe die jacht niet dagelijks maar toch een paar keer per week maar op Beta ben ik ermee gestopt. Mislukt toch. En dat verhaal dat dat vinkje verdwijnt als je wat anders doet? Volgens mij verschijnt het de helft van de tijd niet eens. Echt, terugdraaien die flutoplossing, anders kunnen jullie wat mij betreft die hele schattenjacht net zo goed weer uit het spel slopen.

Dat ie er is is al onvriendelijk(er).
 

DeletedUser7153

Guest
Bij mij blijft ie gewoon staan en verdwijnt ie niet.
Plus het is weer niet goed gegaan volgens mij want de hele GvGkaart is in het engels
 

DeletedUser8394

Guest
Het groene vinkje naast de schattenzoektocht werd altijd getoond. Nu zal het vinkje na enkele seconden verdwijnen. *mede afkomstig van NL*

dit mag ook weer aangezet worden want nu vergeet ik hem elke keer want nu krijg eigenlijk niks te zien.
beetje jammer van deze verandering van mij mag ie weer terug komen
 

DeletedUser8918

Guest
Ik ben nu ook al de mist ingegaan hiermee. Vinkje mag inderdaad wel weer terug.
 
Bovenaan