Discussietopic: Quantum Invasies

Hoe zit het eigenlijk met de beloningen bij het voltooien van een moeilijkheidsgraad? Er staat 'om kans te maken op'. Geen zekerheidje dus dat je 1 van de 3 beloningen pakt? Zie in elk geval geen fragmenten erbij na het voltooien van lll & IV
 
Laatst bewerkt:

Patty42

Nieuw lid
Volgens mij klopt de euforie niet in het spel.
Ik heb een openbaar bad en amfitheater en 3 overwinningspalen staan.
en toch is mijn euforie maar 225.
Heeft daar nog iemand last van?
Versieringen verminderen je euforie, in dit geval met 75 per paal
 
Ik vind het wel prima. Als je een beetje weet hoe je moet vechten in de Ijzertijd, kan je ook in je eentje of met een klein Gilde ver komen. Die euforie is wel een ding; ik heb eerst gewoon dom gebouwd voordat ik me verdiepte in de cijfers. Maar wel interessant. Ik heb met de startvoorraad goederen ons Gilde vooruitgeholpen, nu alleen nog vechten voor level 1. Maar dat is nu wel een steeds grotere kluif, want de tegenstander heeft al 20% bonus. Hoop dat de nederzettingsbonus nog een beetje helpt.
 
2e golf klopt niet in de pop up die na de 1e golf verschijnt.


Schermafbeelding 2024-03-26 182856.png


En dit krijg ik als 2e golf
Schermafbeelding 2024-03-26 185654.png
 
Hoe zit het met de onderstaande beloning:

"Voltooi deze moeilijkheidsgraad om kans te maken op deze beloningen!"

Krijg je 1 van de 3? Heb je kans op alle 3?

Kan dit worden uitgelegd?

Schermafbeelding 2024-03-26 191611.png
 
De toelichting staat met name bij de aankondiging, maar omdat het zoveel info is, duurt het even voor je hier meer duidelijkheid over krijgt. Je hebt kans op 1 van de 3, Dat merk je al bij de beloningen bij het vorderen in de knooppunten. Met iedere overwinning maak je kans op goederen etcetera, de bovenste lijn. Dus als je een moeilijkheidsniveau voltooid, maak je kans op 1 van de beloningen in de onderste lijn. Daarnaast krijg je sowieso een beloning afhankelijk van je positie als Gilde. Maar die staat dan weer bij de Gilderanglijst vermeldt.
 
Bij de bovenste lijn (voltooien van moeilijkheidsgraad) staan aantallen als 250/500 fragmenten, maar tot nu toe niks van terug gezien in inventaris, dus die krijgen we niet? Het is gewoon een beetje onduidelijk op de manier waarop het is weergegeven in het spel en via de aankondiging vind ik er niks over terug eigenlijk.
 
De onderste 3 beloningen zie ik terug in sommige knooppunten/nodes. Ik zie bij nodes 40% kans op een 1 van de X beloningen die in de kist van die node zit en die heb ik ook wel eens ontvangen.

De bovenste 3 beloningen(zie afbeeldingen hieronder) heb ik nog niet 1 keer voorbij zien komen. Ik zit inmiddels al in niveau 6. Dus als dit ook 40% zou zijn had ik toch wel minimaal 1 keer het wel mogen ontvangen.

Dus om mijn vraag maar wat duidelijker te maken: Hoeveel kans heb je om die beloningen te ontvangen en wanneer ontvang je deze beloningen?


Schermafbeelding 2024-03-28 200437.png
 

daan1

Lid
Qi is in ieder geval zeker niet voor kleine gildes.
Als je 130 gevechten moet doen ben je al ongeveer 90 uur bezig.
En dat gewoon omdat je actiepunten het niet toelaten.
Idem als je die 130 goederen met storten gewoon om de eerste knooppunt te voltooien.
Ik ga het in ieder geval proberen.
Het vormt gewoon een hele uitdaging om toch 1 of misschien 2 knooppunten gedaan te kunnen krijgen op die tijd.
Of ze moeten een mini versie ervan maken voor kleine gildes?( is maar een ideetje)
 

L Cypherus90

Actief lid
Qi is in ieder geval zeker niet voor kleine gildes.
Als je 130 gevechten moet doen ben je al ongeveer 90 uur bezig.
En dat gewoon omdat je actiepunten het niet toelaten.
Idem als je die 130 goederen met storten gewoon om de eerste knooppunt te voltooien.
Ik ga het in ieder geval proberen.
Het vormt gewoon een hele uitdaging om toch 1 of misschien 2 knooppunten gedaan te kunnen krijgen op die tijd.
Of ze moeten een mini versie ervan maken voor kleine gildes?( is maar een ideetje)
Dat is het nu net. Je moet niet alle tokens voltooien om prijzen te winnen. Die prijzen van de quantum pas die heb je zowieso, op welk level je ook speelt. Dus of je nu 130 gevechten op level 1 of level 2 doet, maakt niet uit. Je krijgt dezelfde prijzen.

Het enige wat de kleine gildes niet krijgen is de grote kist na 6 seizoenen, dus per 3 maanden. Al de andere prijzen krijgen de kleine gildes evenveel.
 
Is het slim om kisten te openen met quantumscherven aan het eind van een seizoen? Of gaan die mee naar het volgende seizoen. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar ik kan dat nergens meer terugvinden.
 

L Cypherus90

Actief lid
Is het slim om kisten te openen met quantumscherven aan het eind van een seizoen? Of gaan die mee naar het volgende seizoen. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar ik kan dat nergens meer terugvinden.
De scherven gaan mee naar het volgende seizoen.
Je hebt om te beginnen het beste 500 scherven dus alles wat je hierboven hebt kan je gebruiken voor kisten als je de prijzen goed genoeg vind om te hebben.
 

kaluha

Lid
Ik vind ook dat het aantal gevechten aangepast moet worden aan de grootte van de gilde.

Ik zit in een wereld in een gilde met 3 leden. We willen alle drie graag de QI spelen, maar dit lukt niet goed. Het is onmogelijk vanwege de beperkte aantal actiepunten, en ik heb ook weinig zin er teveel diamanten aan te besteden of er heel veel tijd aan te besteden.
Level 1 uitspelen kost dus nu al ontzettend veel moeite.
Ik vind dat het spel ook voor kleine gildes in ieder geval deels te spelen moet zijn.
 

L Cypherus90

Actief lid
Ik vind ook dat het aantal gevechten aangepast moet worden aan de grootte van de gilde.

Ik zit in een wereld in een gilde met 3 leden. We willen alle drie graag de QI spelen, maar dit lukt niet goed. Het is onmogelijk vanwege de beperkte aantal actiepunten, en ik heb ook weinig zin er teveel diamanten aan te besteden of er heel veel tijd aan te besteden.
Level 1 uitspelen kost dus nu al ontzettend veel moeite.
Ik vind dat het spel ook voor kleine gildes in ieder geval deels te spelen moet zijn.
Het maakt toch niet uit hoe ver je komt? Je krijgt evenveel extra's... Of een speler nu 100 gevechten verspreid over 5 levels of 100 gevechten in 1 level doet, het blijft 100 gevechten waarbij je alle 2 3 prijzen krijgt in de quantum pas.

Een verschil maken tussen gildeleden is onmogelijk want een gilde van 80 leden heeft mss ook maar 5 die QI spelen. Waarom moeten die 5 leden benadeeld worden terwijl een gilde van 5 dan bevoordeeld?
Speel gewoon voor uw eigen prijzen ipv met een gilde van 3 verwachten dat inno er alles aan gaat doen zodat jij ook op plaats 1 kan staan...?
 
Bovenaan