Discussietopic: Quantum Invasies

kaluha

Lid
Om 1 knooppunt te overwinnen moeten 130 gevechten geleverd worden. Dat betekend dat als je met zijn 3-en bent, je voluit moet vechten, alleen al om level 1 uit te kunnen spelen. Dan hebben we het over honderden gevechten in 10 dagen. Het haalt de lol weg als je niet eens level 1 kan halen, als kleine gilde

Een gilde van 80 met 5 fanatieke spelers (dat is al bijna het dubbele van 3), heeft ook spelers die op een lager level meespelen. Al helpen ze alleen bij de voorraden en goederen punten, dat is allemaal extra.

Het spel zo opzetten dat iedere gilde hetzelfde aantal gevechten moet leveren, is gewoon flauw en bevoordeeld grote gildes.
 
Als je kiest om in een kleine actieve gilde te gaan. Dan maak je toch zelf de keuze om minder te strijden. Dus lijkt mij logisch dat je dan minder ver komt.

De beloningen in de quantum pas is voor iedereen gelijk die kijkt naar de actiepunten. Enkel progressie in niveaus gaat langzamer.
 
Goed na een hoop discussie te hebben gelezen, even iets anders. Kan die vervelende checkbox "WIL JE DIT GEBOUW ECHT VERKOPEN?" verdwijnen?
Ik klik al in het Bouwmenu op de Verkopen knop en moet sowieso nog op de knop Verkopen klikken in de popup, dus WAAROM een extra bevestiging vragen? Lekker voor de muiskliks?
 

L Cypherus90

Actief lid
Goed na een hoop discussie te hebben gelezen, even iets anders. Kan die vervelende checkbox "WIL JE DIT GEBOUW ECHT VERKOPEN?" verdwijnen?
Ik klik al in het Bouwmenu op de Verkopen knop en moet sowieso nog op de knop Verkopen klikken in de popup, dus WAAROM een extra bevestiging vragen? Lekker voor de muiskliks?
Omdat anderen dan heel boos worden als ze per ongeluk het verkeerde gebouw aanklikken en dan support volspammen om dat gebouw terug te krijgen.
 
Je moet al 3x klikken om een gebouw te verwijderen zonder die checkbox, dus wat is dan het probleem?
In de culturele nederzettingen kun je nu je diplomatiegebouwen met 1 klik verwijderen, echt wel fijn, dus waarom hier zo'n ingewikkelde constructie?
 
Goed na een hoop discussie te hebben gelezen, even iets anders. Kan die vervelende checkbox "WIL JE DIT GEBOUW ECHT VERKOPEN?" verdwijnen?
Ik klik al in het Bouwmenu op de Verkopen knop en moet sowieso nog op de knop Verkopen klikken in de popup, dus WAAROM een extra bevestiging vragen? Lekker voor de muiskliks?

Helemaal mee eens. In je hoofdstad krijg je ook onderstaande. Dus waarom is daar niet voor gekozen?

Nu wordt dezelfde melding gedaan als bij een eventgebouw. Zo waardevol zijn die gebouwen in QI nederzetting nu ook niet om daar support voor te vragen om terug te zetten.

Haal ajb dat vinkje weg

Schermafbeelding 2024-04-22 170616.png
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan