Zoekresultaten

  1. Geen Bug GE laatste 4 levels

    Kan er ook de reden gegeven worden waarom dan?
  2. Overzicht van eigen GG waar je zelf FP in hebt gestort

    Dat is er... Ga naar de gildetab (of vrienden of buren), klik op uzelf en open de GG lijst zoals je anderen hun GG's ook zou openen...
  3. Bezoek alle tavernes

    Dat stond op de shortlist waarvoor je kon stemmen. Die staat dus op hun lijst van zaken om aan te passen. Wanneer is enkel de vraag.
  4. Discussietopic geschiedenis evenement 2024

    Je kan uw kaart wel veranderen? Gewoon klikken op "opnieuw trekken" Maar ik ben het eens, is geen leuk event, kost veel te veel tijd. Ook ik laat het links liggen.
  5. verhouding handel drijven

    Plunderen kan enkel van je buren, die in hetzelfde tp zitten. Dus als je vaak geplunderd wordt heb je de verkeerde legers in uw verdediging. Ook kan je uw blauwe bonus uppen. Hoe hoger die is, hoe moeilijker plunderen wordt. Of de galatatoren plaatsen en uppen. Die geeft u ook een kans om een...
  6. verhouding handel drijven

    Dat zijn aanbiedingen van inno zelf. Dus niet van spelers
  7. Oprichter inactief

    Als jij zelf een kroon hebt kan je anderen met een kroon verwijderen. Die persoon kan geen claim maken voor het kroontje door terug te keren of jullie moeten hem de kroon geven.
  8. Zin of onzin van de GG Alcatraz

    Dat kan niemand in uw plaats zeggen. Schrijf elke dag eens op hoeveel units te verbruikt. Is dit meer dan 282 dan houden die handel. Zijn het er minder en heb je de tevredenheid niet nodig dan kan die eruit. Maar enkel jij kan dit bepalen voor uw spelniveau
  9. Geen Bug GE levels niet meer open

    Het is nog nooit geweest dat je al naar het volgende niveau kon als je het vorige nog niet hebt uitgespeeld dus uw stelling B klopt niet. Ik heb gekeken naar de foto's en daar is duidelijk dat alles openstaat maar dat jij niveau 4 nog niet hebt uitgespeeld en daarom niet naar niveau 5 kan gaan.
  10. Geen Bug GE levels niet meer open

    Die staat toch open? Als je level 4 voltooid dan zal je verder kunnen gaan naar 5. Maar level 4 is duidelijk nog niet gedaan.
  11. Vizier aanvinken bij vechten QI?!?

    Dat plaatst een marker zoals bij GS zodat alle leden weten waar ze op moeten vechten. Zeker als je niet alle tokens zou doen is dit wel handig om als QI officier de markeren
  12. Uitbreiding

    Dat kan je zeker zien... Op de pc staat het rechts vanboven, langs de dia's. Op de app ga je naar uw voorraad en kijk je naar uw speciale goederen.
  13. Quantum medailles

    Mss eerst beginnen met de announcements over QI te lezen... Die gaan binnenkort/ooit gebruikt kunnen worden om uitbreidingen in de stad te kopen maar op dit moment is dat nog niet actief.
  14. Discussietopic: Quantum Invasies

    Omdat anderen dan heel boos worden als ze per ongeluk het verkeerde gebouw aanklikken en dan support volspammen om dat gebouw terug te krijgen.
  15. Marserts

    Stuur maar een bericht op C naar mij. Zelfde naam als hier.
  16. Marserts

    Of gewoon iemand vragen om te ruilen. Als je in een goede gilde zit krijg je die zelfs gratis van de gildeleden.
  17. Gebouwen niet te motiveren

    Je kan uw gebouwen opzoeken in de wiki. Daar staat of ze wel of niet gemotiveerd moeten worden.
  18. Marserts

    Klopt. Erts vind je op de continent kaart en de vorige kaart moet uitgespeeld zijn om bij de volgende te komen.
  19. Discussietopic Polynesische nederzetting

    Net voor de eerste keer uitgespeeld. Is een fijne nederzetting. Mooie aanvulling zonder dat je hier superveel tijd in moet steken. Veel beter dan de 2 laatste nederzettingen die zijn toegevoegd. Deze zal ik ook nooit afronden omdat die veel te veel werk vragen.
  20. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Nogmaals. Omdat ik NU minder tijd heb voor GS. Betekend niet dat ik NOOIT GS heb gespeeld of NIET MEER ga doen. Afgelopen maand was het idd minder. Ervoor zat ik constant op 120%+. Puur omdat ik nog verder onderhandel om mijn gilde te helpen. Dus zorg dat je de juiste gegevens hebt voor je op...
Bovenaan