Gebouwen niet te motiveren

3s-19

Lid
Goedemorgen, Grootse Gebouwen kunnen niet gemotiveerd worden. De Wensput, de Fontein der Jeugd, de Sleemaker, Het Stadhuis, de Piratenschuilplaats en het Kraaiennest ook niet. Zijn er nog meer gebouwen die niet gemotiveerd kunnen worden?
 

3s-19

Lid
Je kan uw gebouwen opzoeken in de wiki. Daar staat of ze wel of niet gemotiveerd moeten worden.
Dat is als ik al weet om welk gebouw het gaat. Of kan je ook zoeken op gebouwen die je niet hoeft te motiveren? Ik wil nl meer gebouwen in mn stad die je niet hoeft te motiveren. Als ik weet welke gebrouwen je niet hoeft te motiveren, dan ga ik daar gerichter naar op zoek.
 
Vanuit mijn stad een paar voorbeelden: het Gouden Planetarium heeft geen motivatie nodig voor zijn productie, behalve als je de hemelse versie hebt, dan is motivatie nodig voor de fragmenten. Zelfde geldt voor de dierenoversteek.
Alle ketengebouwen hebben ook geen motivatie nodig om gewoon productie te draaien, zoals De Oogstschuur met aanhangsels en de Kersenbloesemset.
 

3s-19

Lid
Vanuit mijn stad een paar voorbeelden: het Gouden Planetarium heeft geen motivatie nodig voor zijn productie, behalve als je de hemelse versie hebt, dan is motivatie nodig voor de fragmenten. Zelfde geldt voor de dierenoversteek.
Alle ketengebouwen hebben ook geen motivatie nodig om gewoon productie te draaien, zoals De Oogstschuur met aanhangsels en de Kersenbloesemset.
Dank voor je bericht.
Volgens mij zijn Kersenbloesemset en Piazzaset idd niet te motiveren.
Maar het Gouden Planetarium en de Oogstschuur zelf zijn wel te motiveren. Aanhangsels Herfstvogelverschrikker en Begoniabank zijn weer niet te motiveren.
Het gaat er dan nog om dat ze niet gemotiveerd kunnen worden, niet of het nodig is.
 
Bovenaan