Geen Bug GE levels niet meer open

Gistermorgen hebben we alle levels van GE zoals gebruikelijk geopend.
Gisteravond heeft 1 van onze spelers zoals gebruikelijk een deel van level V gedaan. (68 ontmoetingen)
Vanmorgen waren de levels 4 en 5 dicht. Level 4 kon ik openen door level 3 uit te spelen.

Is dit een bug door de update van vanmorgen? Is dit een bewuste actie?
 

Bijlagen

  • afbeelding_2024-04-24_130038349.png
    afbeelding_2024-04-24_130038349.png
    186,6 KB · Weergaven: 17
  • afbeelding_2024-04-24_152500950.png
    afbeelding_2024-04-24_152500950.png
    268,2 KB · Weergaven: 13

L Cypherus90

Geblokkeerd
Die staat toch open?
Als je level 4 voltooid dan zal je verder kunnen gaan naar 5. Maar level 4 is duidelijk nog niet gedaan.
 
a) zie rechter plaatje. de bovenste speler heeft 68 ontmoetingen gedaan. Dus level 5 heeft open gestaan. Hoe kan het dat die nu dichtstaat? Zie linker plaatje: level 5 staat opeens dicht.
b) In het verleden kon ik alle levels openen. Waarom kan ik nu pas een level openen als ik het vorige level voltooid heb?
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het slot bij level 5 staat open, en het "Vrijspelen" knopje is vervangen door een "Speel nu" knopje, maar aangezien je level 4 nog niet hebt voltooid is deze grijs.
 

L Cypherus90

Geblokkeerd
a) zie rechter plaatje. de bovenste speler heeft 68 ontmoetingen gedaan. Dus level 5 heeft open gestaan. Hoe kan het dat die nu dichtstaat? Zie linker plaatje: level 5 staat opeens dicht.
b) In het verleden kon ik alle levels openen. Waarom kan ik nu pas een level openen als ik het vorige level voltooid heb?
Het is nog nooit geweest dat je al naar het volgende niveau kon als je het vorige nog niet hebt uitgespeeld dus uw stelling B klopt niet.

Ik heb gekeken naar de foto's en daar is duidelijk dat alles openstaat maar dat jij niveau 4 nog niet hebt uitgespeeld en daarom niet naar niveau 5 kan gaan.
 
Bovenaan