Zullen we stoppen met zeuren over dubbele blauwdrukken etc...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4695

Guest
Zo ongeveer elke dag, soms zelfs meerdere per dag, worden er hier topics gemaakt (en beantwoordt) over de "dubbele Blauwdrukken" ergenis. Ik stel voor dat we vanaf vandaag stoppen met die onzin en in de gaten houden waarom dit helemaal geen slechte zaak is dat het zo verdomde moeilijk/irritant/..... is om deze 9 kaartjes per GG te vinden.
Het zoeken naar, het vinden van en het verzamelen van deze BD's zorgen namelijk voor sociale eigenschappen, want je moet wat voor elkaar doen (motiveren/opknappen), daarnaast maakt het dat er een spel- en/of gok element in het spel is verwerkt, wat het weer leuk maakt of en wat je vindt. En als laatste, stel dat het makkelijker wordt om ze te verkrijgen, doordat je dubbele BD's kan ruilen, bijvoorbeeld, dan hebben veel meer spelers GG's staan in een mum van tijd en kan je gedag zeggen tegen donaties en investeringen. Want ja, de meeste spelers doneren/investeren voor BD's (en de medailles/FP zijn ook leuk natuurlijk) in andermans GG's, en als diegene die al zelf heeft staan, dan wordt er niks meer gedoneerd.
Natuurlijk is dit een verhaal van de kam en het scheren, maar de insteek en kern is wel degelijk relevant.
.
Mijn advies is dus ook, laat die spelregels zoals ze zijn, verander niks, en laat het zo moeilijk. Als alles zo makkelijk was in het leven dan was er ook geen uitdaging meer. Dit scheidt namelijk de witte van de zwarte schapen, of zoals een bekend automerk als reclame gebruikt, de kleurloze met de gekleurde.
.
Veel plezier met dit spel en laat er a.u.b. nog een beetje moeilijkheid inzitten. En voor de zuurpruimpjes onder ons die straks mogelijk reageren met: "jij koopt al je BD's zeker met diamanten....etc etc?", ik heb van begin af aan (medio februari van dit mooie jaar) gespaard voor deze, en heb er tot nu toe 9 staan, zonder een cent (lees: kopen van diamanten) daarvoor uit te geven.
.
Zie graag reacties tegemoet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik verklaar dat ik niet zal klagen over blauwdrukken (dat deed ik al niet ;) )
 

DeletedUser

Guest
Haha dit kan je toch niet serieus nemen.

Door zo iets te posten geeft het juist meer aandacht om te zeuren over dubbele BD'S
bovendien je kan nooit een massa meute tegenhouden zeker niet via internet spelletjes.
Als er een iemand wat roept heb je automatisch mensen die ook wat roepen.
Het is ook typisch Nederland lekker kritisch zijn ( zo ben ik ook )
 

DeletedUser1701

Guest
Gelijk heb je. Het wordt anders simpelweg te gemakkelijk. :) (Maar soms is het wel vrij irritant dat het zo lang duurt! :p)
 

DeletedUser

Guest
We hebben er allemaal een mening over maar we zullen toch geduld moeten uitoefenen, eerst alle blauwdrukken van alle GG's halen dan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan