Zomerevenement onhaalbaal dankzij nieuwe buurten

DeletedUser3856

Guest
En daar was ik dus al bang voor...
Sinds de nieuwe buurten zijn gecreëerd ben ik van een middenmoot naar de op een-na-laatste plaats in mijn buurt vervallen en nu is er de onvermijdelijke opdracht om te plunderen :(
Hoe kan je dit evenement nou afronden als het speltechnisch niet mogelijk is om verder te komen?
Misschien dat het zou helpen als in het vervolg bij dit soort evenementen er een optie is om een opdracht over te slaan. Dan maar niet de grote eindprijs, maar wél alle haalbare kleine prijsjes.
 

DeletedUser1623

Guest
Je hoeft niet perse te plunderen, je kan ook een technologie onderzoeken dat een militair gebouw vrijspeelt
 

DeletedUser3856

Guest
Klopt, maar de enige manier dat ik uit mijn huidige buurt kom is door níet verder te gaan met mijn ontwikkelingen (het ziet er naar uit dat al mijn buren nu de progressieve tijd hebben bereikt en als ik het goed begreep zijn de buurten nu mede op tijdperk ingedeeld). Het enige probleem is dat het twee weken duurt voordat een buurt wordt aangepast en dit evenement dan afgelopen is...

ps. ook wanneer ik verder ontwikkel zijn er tenminste 178FP nodig om het punt dat nieuwe technologie een militair gebouw vrijspeelt te behalen. Zelfs als ik er in zou slagen alle 24 FP per dag te besteden zou dat dus nog meer dan een week duren om te behalen en dat gaat me niet lukken want ik ga tussendoor nog op vakantie, dus dit evenement houdt nu voor mij op (en ik vermoed dat er meer mensen zijn die een dergelijk dilemma hebben)
 

DeletedUser2383

Guest
Stuur een paar buren een bericht of ze even 2 speermannen neerzetten voor je ;) plunder dan een klein huisje en laat ze terugplunderen.....
 

DeletedUser5428

Guest
Ben je wel gaan kijken wat iedereen als verdediging heeft staan? Er zitten er altijd wel een paar tussen die het niet nodig vinden om een verdediging te zetten.
 

DeletedUser1924

Guest
Stuur een paar buren een bericht of ze even 2 speermannen neerzetten voor je ;) plunder dan een klein huisje en laat ze terugplunderen.....

ik zou ze zo voor je neerzetten en wat te plunderen als ik je zo kan helpen. Ik sluit me hierbij aan
 

DeletedUser

Guest
ik zie dat jij ook in mijn buurt zit.
Als je mij even mailt wil ik best 2 speermannetjes neerzetten en een gebouw die je kan plunderen.

Ik help ook mij zelf want als jij aan het rad draait zijn we een stap dichter bij de 77 voor 20 extra medailles.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2383

Guest
Kijk ;)
Er zijn er altijd genoeg die je willen helpen. Communicatie met je buren is belangrijk
 

DeletedUser1655

Guest
Stuur een paar buren een bericht of ze even 2 speermannen neerzetten voor je ;) plunder dan een klein huisje en laat ze terugplunderen.....

Ik sluit me hierbij aan mocht je dat willen. Ik heb er ook baat bij als buur als je de wiel kan spinnen...
 
Bovenaan