Zin of onzin van de GG Alcatraz

jamo

Lid
Goede avond, ik heb Alcatraz level 81 staan, dus ontvang ik 79 militairen en 32161 tevredenheid. Dit gebouw neemt enorm veel plaats in en je bent verplicht ook nog een militair gebouw te hebben (schurkenplaats). De ganse constructie is 10x7 en 2x3 groot.
Ik zou dit gebouw willen schrappen. Ik zal dan nog altijd 282 militairen per dag krijgen.
Wat vinden jullie ?
 

L Cypherus90

Actief lid
Dat kan niemand in uw plaats zeggen.
Schrijf elke dag eens op hoeveel units te verbruikt. Is dit meer dan 282 dan houden die handel.
Zijn het er minder en heb je de tevredenheid niet nodig dan kan die eruit.
Maar enkel jij kan dit bepalen voor uw spelniveau
 

jamo

Lid
Bedankt voor de reacties.
132 hemels podium der tijden, 27 Cidertuinen, 23 maj. en grote wonderlijke winterpiramide, 20 kon.badhuis, 24 eth.luchtschepen, 21 nachtmerries en een pak andere die 1 tot 3 troepen leveren.
 

jamo

Lid
Kom maar eens kijken ;) ik heb 11 hemelse podia der tijden staan → 132 drukzetters.
Zonet de alcatraz en de schurkenplaats weggenomen. Opgevuld met gebouwen die 50fps opbrengen.
 
Op Youtube staat een video met een ranglijst van nuttige GG's. Heel grappig, ben het niet overal mee eens, maar ik kan de denkwijze wel begrijpen als je eenmaal een heel hoog level en ver in de tijd speelt.

Alcatraz is inderdaad een vrij inefficient gebouw. Heel groot, maar voor dat formaat levert het weinig eenheden. Wie bovendien verstandig vecht, spaart veel eenheden en heeft er niet dagelijks zo veel nodig. Ik heb ook een hele diversiteit aan eenheden uit gebouwen, waaronder ezelomheining, schapenspoor, marauder, etcetera. Sinds een paar weken begint er een echte troepenopbouw plaats te hebben. Persoonlijk vind ik dat dit gewoon een keus blijft waar je zelf achter staat of niet. GG's kan je, zoals ik tot nog toe zie, onbeperkt upgraden, dus voor mijn idee kan alcatraz op den duur wel nuttiger worden voor de ruimte die hij inneemt. En sommigen zullen zeggen dat hun samenleving niet compleet is zonder een gevangenis. :-D Ik bouw hem zelf niet, omdat ik een meer agrarische samenleving met veel natuur en wetenschap heb opgebouwd. :-D:p
 

Didi 666

Actief lid
De Alca is net als de meeste GG behoorlijk verzwakt door alle evenementsgebouwen.
Heeft een behoorlijke inflatie gehad, Inno zal hier wat aan moeten doen, anders hebben GG ( op een paar na ) amper nog zin om te zetten.
Laat hem zelf persoonlijk wel staan, al kan ik op de meeste werelden de ruimte best gebruiken ivm de Wensputten.
 
Bovenaan