Open spel WvW #7 Inschrijf + Spel topic

DeletedUser

Guest
en natuurlijk is degene die dit potje host al een tijdje niet meer op FoE geweest...
 

DeletedUser2296

Guest
we kunnen wel beginnen, maar ik heb geen idee hoe dit spel gaat...
 

DeletedUser

Guest
vrij gemakkelijk NEC.

De wolf vermoord een NPC. vervolgens wordt er een burgemeester gekozen. Dan valt de nacht en vermoord de wolf een echte speler. tegelijkertijd doen de speciale rollen wat ze moeten doen.
Overdag wordt er door iedereen iemand uitgekozen, die gelynched wordt. Je moet zorgen dat je een wolf lynched, want als alle wolven eruit zijn heb je gewonnen.
 

DeletedUser93

Guest
vrij gemakkelijk NEC.

De wolf vermoord een NPC. vervolgens wordt er een burgemeester gekozen. Dan valt de nacht en vermoord de wolf een echte speler. tegelijkertijd doen de speciale rollen wat ze moeten doen.
Overdag wordt er door iedereen iemand uitgekozen, die gelynched wordt. Je moet zorgen dat je een wolf lynched, want als alle wolven eruit zijn heb je gewonnen.
Precies dit, en dit kan je doen met tactieken, of als netwerken aanstaat door te chatten met elkaar en zo meer te weten te komen. Jammer genoeg heb je wel minstens 10 actieve mensen , die elke dag actief kunnen zijn ( of als je elke speldag 2 a 3 dagen laat duren, dan dat de mensen actief zijn in 2 a 3 dagen), en ik denk niet dat dat op dit moment lukt op dit spellenforum als ik het zo zie. Als er veel actieve mensen zouden komen die het spel willen spelen, zij het onervaren, dn wil ik ook wel starten, ik heb dan wel niet veel ervaring met leiden, maar ik heb al 60 wvwpotjes gedaan dus daar zal het niet aan liggen :p
Maar het probleem is dat er niet genoeg mensen elke dag actief zijn op het spellenforum die mee willen doen aan wvw, als dat zou lukken zou het hier ook nog wel een succes kunnen worden, wat het al op veel andere fora is.
 

DeletedUser78

Guest
Is Because I Like niet meer op FoE geweest de laatste tijd?
 

DeletedUser93

Guest
Volgens mij niet, maar ik wil wel wvw voortzetten, maar als er geen tien mensen reageren ofzo nu hier gaat dat niet lukken.
 

DeletedUser

Guest
Kan de spelleider niet iedereen die op het lijstje stond een PM sturen. Daarin dat ze binnen 24 uur in het topic moeten bevestigen dat ze meedoen? We hadden namelijk al een lijstje van 10.
 

DeletedUser93

Guest
Nou weet je, de spelleider is er neit meer, maar morgen zal ik even een instelling maken voro een potje, en maak dan een nieuw inschrijftopic
Verder zal ik dat dan ook in me sig zetten, het regelmatig vragen in nachtwaker ofzo, en ik zal mensen die ooit mee hebben gedaan met een wvw een pmpje sturen

Als dat oke is met iedereen, dan krijgen we zo misschien wel gnoeg.
 

DeletedUser

Guest
Emperora, kom anders met mij en Arianalover naar PF voor een potje WvW ;)
 

DeletedUser93

Guest
Haha, goed idee, en vergeet loena niet he :p
Maar als je der neit zo van houd, die verhalen, tjsa :p
Maar vnavond zal er een nieuwe inschrijftopic komen.
 
Bovenaan