Open spel WvW #7 Inschrijf + Spel topic

DeletedUser

Guest
2ldgfww.jpg


Weerwolven Van Wakkerdam #7​


(simpele) Instellingen.

Omdat op het FoE forum nog niet veel WvW-fans zitten, heb ik er voor gekozen de instellingen van WvW #7 simpel te houden. Zonder veel bijrollen, en ik probeer ook extra uitleg erbij te geven.

Basis info :
Aantal dorpen : 1.
Aantal spelers : Minimaal 10.

Rollen :

Goeie
Burgers : Ja, 1/4 deel van alle mensen is burger.
De burger is de normaalste rol in het spel. De burger probeert weerwolven en andere spelers die gedood moeten worden te doden. Burgers zullen theorieën tegen wolven plaatsen en proberen andere te overtuigen. Burgers mogen elke avond 1x iemand eruit stemmen die zij denken dat wolf is. Verder hebben zij geen machten.
Jager : Ja, 2.
Een normale burger is het eigenlijk. Zolang de jager leeft heeft hij dezelfde rechten als burgers. Als de jager dood gaat, heeft hij nog 1 schot. Hij mag dus als hij gestorven is nog 1 iemand meenemen in zijn dood. Dit moet hij vermelden na zijn dood aan de spelleider.
Heks : Ja, 1.
De heks is een normale burger met 2 drankjes in haar bezit. Met 1 van haar drankjes kan ze iemand extra vermoorden, en met 1 van de drankjes mag zij iemand tot leven wekken.
Ziener : Ja, 1.
De ziener is zeer belangrijk voor de burgers. De ziener is een rol die de macht heeft om andersmans rollen te ontdekken. De ziener mag elke avond 1 iemand zien. Die ziener mag dit niet op het forum vertellen, maar kan wel bewijzen en theoriën zoeken die tegen die bepaalde speler staan.
Dorpsgek : Ja, 1.
De dorpsgek mag om de nacht de rollen opvragen van 3 spelers. Hij krijgt deze van de spelleider, echter, in willekeurige volgorde. Zodat hij niet precies weet wie van de 3 nou welke rol heeft.
Burgemeester: Blauw vermeld in ledenlijst, kiest zelf een nieuwe burgemeester.
De eerste burgemeester wordt door een stemming gekozen. (Daarna is het aan de spelleider of de oude kiest, of dat er een nieuwe stemming komt.) De burgemeester heeft eigenlijk geen bijzondere krachten, alleen als het een gelijke stemming is bij de lynch, mag de burgemeester kiezen wie er vermoord moet worden. Bijvoorbeeld als Persoon 1 en Persoon 2 allebei 4 stemmen bij de lynch op zich hebben gekregen, mag de burgemeester kiezen wie van de 2 hij laat vermoorden.

Slechte
Wolven : Per 3 mensen 1 wolf.
De weerwolven doden elke avond een ander persoon. Zij dienen voor 19.30 gemeld te hebben bij de leider. Er wordt een weerwolvenleider gekozen, deze meld het bij de spelleider. Als een ander dat doet, telt de Lunch niet!
Infectie wolf : Ja.
In de 3de nacht hebben de wolven geen lunch, maar komt de infectiewolf, een van de wolven, in actie. Hij besmet iemand, deze wordt daarna ook wolf.

Stemmen : 15:00.
Eindtijd stemmen : 19:30.
Tijdstip verhalen : Tussen 20:00 en 22:00.
Verhalen tijdstippen kunnen een beetje afwijken (!)

Dit zijn de rollen voor bij 10 spelers. Mochten er meer spelers mee doen word dit een beetje veranderd. Er komen dan geen extra dingen bij, maar het aantal van een rol kan wel verhoogt worden.

Dit is een WvW voor wat minder ervaren WvW spelers. Ik hoop dan ook dat er een hoop mensen mee doen die normaal niet mee doen. Het enige wat nodig is is activiteit.

De instellingen/rollen die niet mee doen, zijn weggelaten om het te verduidelijken.

 

Bijlagen

  • WvW2.png
    WvW2.png
    38,2 KB · Weergaven: 145

DeletedUser

Guest
Het toestemming om deze WvW te houden heb ik hier gehad.

Ledenlijst:

1. Loena-Meya
2. Skoopy
3. NEC hooligan
4.
5.
6.
ETC
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nogmaals, ik hoop dat hier een hoop nieuwe spelers aan mee doen, ik heb geprobeerd het zo duidelijk mogelijk te maken, en de instellingen simpel gehouden. Natuurlijk mogen de wat meer ervaren WvW spelers ook meedoen (graag zelfs) !
 

DeletedUser2296

Guest
1. Loena-Meya
2. Skoopy
3. NEC hooligan
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
Klein bumpje, nogmaals; ookal heb je het nog nooit gedaan, gewoon inschrijven en mee doen!
 

DeletedUser1956

Guest
1. Loena-Meya
2. Skoopy
3. NEC hooligan
4. Machine
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Ik ben meer de verhaaltjes WvW gewend, maar ben desondanks wel benieuwd hiernaar :)
 

DeletedUser

Guest
1. Loena-Meya
2. Skoopy
3. NEC hooligan
4. Machine
5. Kingmike50
6.
7.
8.
9.
10.

Hoewel ik dit niet van de grond zie komen, ben ik benieuwd.

Indien iemand geintresseerd is in een fantasy Weerwolven van Wakkerdam op een ander forum, stuur mij even een PB'tje ;)
 

DeletedUser

Guest
1. Loena-Meya
2. Skoopy
3. NEC hooligan
4. Machine
5. Kingmike50
6. Emperora
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser275

Guest
1. Loena-Meya
2. Skoopy
3. NEC hooligan
4. Machine
5. Kingmike50
6. Emperora
7. Maarten
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
1. Loena-Meya
2. Skoopy
3. NEC hooligan
4. Machine
5. Kingmike50
6. Emperora
7. Maarten
8. Ashie
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
1. Loena-Meya
2. Skoopy
3. NEC hooligan
4. Machine
5. Kingmike50
6. Emperora
7. Maarten
8. Ashie
9. Mathijs
10.
 

DeletedUser93

Guest
1. Loena-Meya
2. Skoopy
3. NEC hooligan
4. Machine
5. Kingmike50
6. Emperora
7. Maarten
8. Ashie
9. Mathijs
10.arianalover
Ik doe wel mee, maar zou iemand die bij PF zit mij een pmpje willen sturen op pf als het spel begint , want hier kijk ik maar 1 keer per 2 weken :p
 
Bovenaan