Open spel Woordroepen

Joey-the-king

Actief lid
Lol, draak maak je daar toch niet zo druk om.
Het gaat om 't uiterlijk van het meisje :p. Als ze maar knap en lkkr zijn, das het belangrijkste :D..

Scholen -> Straf
 

DeletedUser4100

Guest
lol daar maak ik me niet zo druk om.:p
Haha wel om m'n portemonnee want wie moet al die chemicaliën betalen?:p

Stommiteit
 

Joey-the-king

Actief lid
Ohh,, jah ugh..
Vergeten :wacko: wordt later sws erger als je getrouwd ben.. Vrouwtje moet knap blijven en de man mag dat betalen.
Maar hé,, we krijgen er wat voor terug :p.


Stommerd
 

DeletedUser4100

Guest
Haha ja je snapt het.:p
Ik denk vooruit. Haha nep haar, nep gezicht, maar wel een echte kerel met echt geld.:p Haha
zo zit de maatschappij nu in elkaar. Haha ik bedoel niet iedereen er mee en wil echt niemand
tegen me in het harnas jagen.:p Maar je snapt wat ik bedoel manneke moet de boel betalen
vrouwtje moet spulletjs blijven inkopen.;)

goofy :)
 

Joey-the-king

Actief lid
Hahahah, ach johh maak nii uit.
Als je goed baanje hebt is prima,, vrouwtje kookt, pas op kids, verwent jouw (belangrijkste..!!) :p ahahahahaha

goofy -> Mickey Mouse.
 

DeletedUser4100

Guest
Haha ja bekijk het altijd van de
zonnige kant.:) Haha ach je hoeft niet rijk te worden haha als je maar lkker
kan leven.:p Haha ja verwennen is misschien het belangrijkste.:p

Mysteries
 

DeletedUser6951

Guest
Ben blij dat er mannen zijn die je dan ook terug verwennen en t geld bij elkaar werkt terwijl ik thuis kan zitten op de bank en uitslapen heeerlijk ^^

Dagboek
 

DeletedUser4100

Guest
Haha tja ik ben blij dat ik niet genoodzaak voel om me achter chemicaliën te verstoppen.:p Spelletje doen hoeveel
chemicaliën we dagelijks ongemerkt gebruiken?

-basis hygiëne chemicaliën-

- handzeep
- champo
- zeep voor lichaam of zo weet even niet meer hoe het heet :p
- schoonmaak middelen voor huis
- afwasmiddel; chemicaliën voor de was en/of voor de afwasmachine

- soms noodzakelijke chemicaliën -

- medicatie/medicijnen, tast lever aan maar helpt tegen een ziekte

- niet-noodzakelijke chemicaliën -

- deodorant/parfum
- gel?
- mascara, make up, lippe stift, etc.
- toefjes om je lichaam te verbeteren, zoals ontharingen (een zachte huid is niet goed in het beschermen, beetje wetenschap srry :p)
- afslankrommel (maakt je alleen maar ziek, leuk bedacht maar zal minder gewenste effecten halen :s)
- parfum om niet aangename luchtjes in huis te doen verbloemen

- verborgen of aan het oog ontrokken chemicaliën in huishoudelijke apparaten -

- elektronica zoals pc, smartphone, tabblad, etc. ----> PBDE (brand tegenwerkende stof)
- anti aanbaklaag ---> Geperfluoreerde chemicaliën
- ongedierte bestrijding om voedsel te beschermen ----> Pesticiden
- verzorgingsspullen; cosmetica zoals make up ----> Ftalaten
bron; http://www.denieuwebaby.nl/2012/07/huishoudelijke-chemicalien-mogelijk.html
(wat slecht is voor een embryo is slecht voor iedereen; dat lichaam kan niet veel hebben en als het daar al schade kan zal het op termijn ook kwaad
kunnen bij beter ontwikkelde lichamen, srry voor de wetenschap :p)
veel va bovenstaande chemicaliën hebben een negatief effect op de gezondheid volgens een Amerikaans onderzoek.
bron;
http://www.realt5000.com.ua/news/utf/nl/1532970/
Srry voor al die wetenschap :p is veel leeswerk maar heel kort samengevat: in veel chemicaliën voor dagelijks gebruik zitten stofjes die je gezondheid
behoorlijk aantasten.

Dagboek--> tijd
 

Joey-the-king

Actief lid
Ahahhaaha :D
Njahh ik gebruik ook parfum, deo en gel maar dat is nood zakelijk ;).
shampoo,, zeep voor lichaam (douche gel :p), handzeep. Das weer voor de hygiëne :).
 

DeletedUser4100

Guest
Ik word nu echt héél bang; ze gaan liever in hongerstaking dan van ons eten te kopen.:wacko: Zucht ze hebben ook
al kernwapens met een bereik van 500km tot 5.500km volgens mama USA. Zucht waarom doen ze toch steeds als een
stam die steeds de koude oorlog wil laten herleven en waarom is het westen toch zo licht ontvlambaar? Snap niks
van die politiek.:wacko:

Conflict
 

DeletedUser6951

Guest
Achh als ze allemaal in honger komen zullen de mensen toch wel begrijpen in Rusland dat Poetin niet goed bezig is.
Nja hoop niet dat er echt oorlog komt

Poetin
 

Joey-the-king

Actief lid
Poetin -> vleermuis ( geen flauw idee arm maar zn achternaam lijkt op vleermuis :confused:)


Er zijn zat veel mensen die van m houden.. Nationalisme.. ook zie je dat op tv maar je maar nooit misschien staan er soldaten bij hun die de mensen dwingen om aardige dingetje iver mr vleermuis te zeggen of anders krijgen zij een kigel door hun koppie :D
 

DeletedUser4100

Guest
huh? Snap je logica niet Joey :p

Ja pricies ik hoop het zelfde Blackshooter, maar hij pakt ons nu keihard terug door het Russische luchtruim te sluiten met 3 uur vertraging.

Klopt als een bus. Mensen die kritiek hebben gehad in Rusland op hem zijn het zwijgen opgelegd de media die hen gevraagd hadden
mee te doen aan een programma werden ineens heel zenuwachtig. Misschien doet ie net als wat er gebeurde ingame op de kaart
van PMT. Gelukkig leven we in het paradijsje Europa.:) Vrede, strenge regels, vrijheid en niet bang hoeven zijn voor je regering die
gedwongen loyaliteit eist...

Vleermuis ---> nacht
 

DeletedUser6951

Guest
Jaa maar anders gaan de Russen weer met raketten schieten dan vind ik 3 uurtjes om niet zo erg. Jaa en als Rusland ons aanvalt dan hebben ze met hele Navo te maken dusja. Eerst was het Georgië en nu Krim en Oost-Oekraïne. Wat denkt ie wel dat het Risk is ofs (Dat verover spel).

Spoken
 
Bovenaan