Wijzigen gebouwkosten tijdens gildestrijdperk

Het is ons opgevallen dat de goederen die nodig zijn om bepaalde gebouwen te bouwen op gildestrijdperk wel eens veranderen. afgelopen editie moesten we 10 dagen lang op B1 goederen betalen waar de voorraad krap van werd, maar de laatste dag was dit plotseling veranderd naar andere goederen...

- Is dit een bug of is dit de bedoeling?
- Heeft iemand enig idee of en hoe dit te beïnvloeden is?
 

Felair

Actief lid
Voor zover ik weet worden wat de gebouwen kosten aan de start van de strijdperken ronde bepaald en veranderen deze niet tijdens de "ronde" zogezegd.
De totale goederen kost is altijd hetzelfde, alleen de verhouding wisselt zie https://forgeofempires.fandom.com/wiki/Guild_Battlegrounds#Province_Buildings voor de kosten per gebouw.

Beïnvloeden kan maar dit is zeer beperkt want dit is afhankelijk van hoeveel mensen in je gilde in een bepaald tijdperk zitten dan moet je mensen dus vragen naar een bepaald tijdperk te gaan bijvoorbeeld.
Hieronder een deel van de FAQ:

Welke goederen worden gevraagd voor de provinciegebouwen?
  • Alleen de tijdperken van spelers die in de gilde zitten zullen worden gebruikt om de kosten van de provinciegebouwen te bepalen. Wanneer een gilde twee leden heeft, een in de ijzertijd en een in het koloniale tijdperk zullen alleen goederen uit die tijdperken worden gevraagd. Er wordt echter rekening gehouden met de verdeling in een gilde, wat dus betekent dat wanneer een gilde voornamelijk spelers uit Ruimtetijdperk Mars heeft, de kans hoger is om goederen uit dat tijdperk als kosten te hebben.
 

Graecus 002

Actief lid
Wij hebben in de gilde ook al gemerkt dat de kosten soms tussendoor veranderen. Het gaat dat wel degelijk om het type goedje en de hoeveelheid daarvan die veranderen, zonder dat er iemand uit de gilde is gegaan. Het blijft een mysterie waarom de kosten soms veranderen en soms niet...
 
Voor zover ik weet worden wat de gebouwen kosten aan de start van de strijdperken ronde bepaald en veranderen deze niet tijdens de "ronde" zogezegd.
De totale goederen kost is altijd hetzelfde, alleen de verhouding wisselt zie https://forgeofempires.fandom.com/wiki/Guild_Battlegrounds#Province_Buildings voor de kosten per gebouw.

Ik heb alle info bekeken op fandom en op forums gezocht, maar meer dan de 'standaard' uitleg hierover vind ik niet. En het is zeker het geval dat op de laatste dag van GS de goederen om bk op een bepaalde sector te bouwen veranderde...
Er was die dag wel een gildelid een tijdperk omhoog gegaan, maar dit zou volgens de 'standaard' uitleg geen effect moeten hebben..
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is doorgegeven aan het ontwikkelteam maar er kon niets geks gevonden worden, het werkt zoals het hoort te werken.

Goederen kunnen veranderen als iemand de gilde verlaat, mocht het op een ander moment gebeuren dan ontvangen we daar graag zsm na het constateren ervan een supportaanvraag over, en ook als je het nog weet wanneer de oude goederen voor het laatst werden gevraagd.
 
Bovenaan