weg met de sluiten bij het bezoeken van een taverne

DeletedUser6098

Guest
zo als de titel het al zegt ik als ik mijn vrienden motiveer dan ga ik ook meteen de taverne bij langs maar ik moet iedere keer op sluiten klikken en dat vind ik erg ieritand en het kost tijd en since ik geen goeie reden zie om iedere keer op sluiten te moeten klikken dacht ik dat dat ook wel weg kan ik zie liever dat als ik een taverne aanklik de animatie zie of ik aanschuif of niet dat de animatie dan snel vanself weer weg gaat zonder dat ik op sluiten hoef te klikken ik kan me niet voor stellen dat iemand dit geen goed idee vind
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je hoeft niet per se op sluiten te klikken, je kan ook naast het scherm klikken, dan sluit het ook. Misschien versnelt dat het proces al een beetje?
 

DeletedUser10486

Guest
Dat ernaast klikken vind ik juist niet goed. Als je bijvoorbeeld een bericht aan het intikken bent, en je klikt per abuis naast het bericht, dan is alles weg.
 

bonke35

Actief lid
ik klik na het openen van een taveerne gewoon op de helpen knop als er een stoel vrij was
is er geen stoel vrij dan klik ik meteen op de taveerneknop van de naaste buur
zo ga ik het hele lijstje langs en als er nog wat stoelen niet gedaan zijn vanwege vol enzo dan help ik ook niet dus die kan ik later nog eens pakken
 

DeletedUser

Guest
Dat ernaast klikken vind ik juist niet goed. Als je bijvoorbeeld een bericht aan het intikken bent, en je klikt per abuis naast het bericht, dan is alles weg.

Inderdaad zo heb ik wel eens drie keer dezelfde support ticket moeten schrijven.
Heel vervelend zeker als het een complexe is.
Een tablet is daar helemaal gevoelig voor.
Voor je het weet tik je met je vinger ergens waar je dat niet wil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10111

Guest
Ik klik 2x op de taveerne knop, de 2e klik sluit het window weer
 

DeletedUser6098

Guest
het is ook niet alleen met de taverne het zelfde probleem is er ook met het krijgen van BD en nu ook met de dagelijkse 10 sterren
 
Bovenaan