Wedstrijd 5: Machtigste gilde (voor gildes) (afgelopen)

DeletedUser

Guest

Heeft jouw gilde op Dinegu als eerste niveau 10 bereikt? Plaats in dit onderwerp een screenshot van de gilderanglijst en win een leuke prijs!

Lees alsjeblieft de aankondiging grondig door!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zojuist heeft de 1e gilde niveau 10 behaald!
JWJZTPr.png

MlCwXXa.png
 

DeletedUser

Guest
Zojuist heeft de 1e gilde niveau 10 behaald!
JWJZTPr.png

MlCwXXa.png

Proficiat! Jullie zijn inderdaad de eerste gilde die niveau 10 heeft bereikt. :)

60 stuks van elk goed uit het progressieve tijdperk zijn nu toegevoegd aan jullie gildekas. Succes!
 

DeletedUser

Guest
Beetje vreemde wedstrijd. Na alle gezeik over de Hall of Fame komt er een wedstrijd die je met de Hall of Fame wint. Daarnaast zijn het altijd dezelfden die die wedstrijden winnen, dus als promotie zijn ze volkomen zinloos.
 

DeletedUser4769

Guest
We stonden al op niveau 8 voordat we de Hofjes kregen. Daarnaast is dit voor het eerst dat we als gilde iets winnen op het forum.....dus ik weet niet wat we dan nog meer allemaal gewonnen zouden moeten hebben. Het is nou ook niet echt een hele grote prijs, maar wie het kleine niet eert.....
 

DeletedUser

Guest
Beetje vreemde wedstrijd. Na alle gezeik over de Hall of Fame komt er een wedstrijd die je met de Hall of Fame wint. Daarnaast zijn het altijd dezelfden die die wedstrijden winnen, dus als promotie zijn ze volkomen zinloos.

De 5 wedstrijden die we voor de start van Dinegu hebben georganiseerd waren bedoeld als een extraatje voor de spelers en om de start van de wereld wat leuker te maken. Zoals ylokmor al aanhaalt, zijn het geen grote prijzen die je kunt winnen. De bedoeling was dus niet dat deze wedstrijd je enige doel zou zijn om op Dinegu te starten, maar wel dat het een extra motivatie was. We hebben er tevens voor gezorgd dat er voor ieders wat wils is door een wedstrijd te organiseren voor spelers met diamanten, spelers zonder diamanten en gildes. :)
 

DeletedUser

Guest
De 5 wedstrijden die we voor de start van Dinegu hebben georganiseerd waren bedoeld als een extraatje voor de spelers en om de start van de wereld wat leuker te maken. Zoals ylokmor al aanhaalt, zijn het geen grote prijzen die je kunt winnen. De bedoeling was dus niet dat deze wedstrijd je enige doel zou zijn om op Dinegu te starten, maar wel dat het een extra motivatie was. We hebben er tevens voor gezorgd dat er voor ieders wat wils is door een wedstrijd te organiseren voor spelers met diamanten, spelers zonder diamanten en gildes. :)

Niet voor gildes zonder diamanten of gildes die de strijd op een eerlijke manier aan willen gaan. (zal ik nu ook een smiley doen?)
 

DeletedUser

Guest
Hoe wil je een gilde laten spelen met de zekerheid dan geen enkele het zonder diamanten doet ?
Wolverines heeft gewoon alles in zich om te winnen op een eerlijke manier, als andere dat niet eerlijk vinden is dat niet ons probleem als gilde.
 

DeletedUser

Guest
hoe weet jij of er geen enkele speler dia's heeft gebruikt, kan ook voor het produceren van iets gebruikt zijn, of verkenning.


Wat doen ze dan niet ? staan 1e dus dat lijkt mij dat ze alles eruit proberen te halen wat erin zit.
 

DeletedUser5968

Guest
Dat kan je toch zien.




Zo jammer dat ze dat dan niet doen, vindt je ook niet?

@sl8yer, waaruit haal jij op dat wolverines als gehele gilde en dus niet de individuen an sich, "niet eerlijk" spelen. Kan je dit onderbouwen met aantoonbare feiten die niet teveel ruimte laten voor speculatie. Uit dit topic kan ik dat niet herleiden, terwijl je wel een stevige claim maakt.
 

DeletedUser

Guest
@sl8yer, waaruit haal jij op dat wolverines als gehele gilde en dus niet de individuen an sich, "niet eerlijk" spelen. Kan je dit onderbouwen met aantoonbare feiten die niet teveel ruimte laten voor speculatie. Uit dit topic kan ik dat niet herleiden, terwijl je wel een stevige claim maakt.

Vooropgesteld, Wolverines is een sterk en goed georganiseerd gilde, maar ze maken natuurlijk wel heel dankbaar gebruik van de hiaten die er zitten in het spel. Zowel in GvG als PvP. Je kan dat slim of knap noemen, maar je kan het ook als oneerlijk bestempelen. Er zullen best spelers zijn die an sich "eerlijk" spelen, maar die profiteren net zo hard van de rest, dus hoe eerlijk is dan eerlijk.
 

DeletedUser5968

Guest
Vooropgesteld, Wolverines is een sterk en goed georganiseerd gilde, maar ze maken natuurlijk wel heel dankbaar gebruik van de hiaten die er zitten in het spel. Zowel in GvG als PvP. Je kan dat slim of knap noemen, maar je kan het ook als oneerlijk bestempelen. Er zullen best spelers zijn die an sich "eerlijk" spelen, maar die profiteren net zo hard van de rest, dus hoe eerlijk is dan eerlijk.

Kan je een aantal voorbeelden noemen van deze hiaten waarnaar jij verwijst, en hoe jij overtuigd bent dat zij 'de gilde' deze 'mis' / gebruiken ? Ik kan dat niet zien in hun gilde, noch herleiden uit dit topic.
 

DeletedUser

Guest
Ach kom. Alsof jij niet weet hoe je zoiets kan doen. Ik heb het trouwens al vaker benoemd. Lees mijn berichten dan maar even terug. Zijn er gelukkig toch niet zo veel :p
 

DeletedUser5968

Guest
Ach kom. Alsof jij niet weet hoe je zoiets kan doen. Ik heb het trouwens al vaker benoemd. Lees mijn berichten dan maar even terug. Zijn er gelukkig toch niet zo veel :p

Ik lees je berichten met regelmaat, maar ik ben niet zo'n pvp / GvG type, het boeit me niet om de vele redenen die jij o.a. kenbaar gemaakt hebt. En naar mijn weten waren de hiaten allemaal gedicht, dus het verbaasd mij dat je nog stelt dat ze er nog zijn die een "nadelig" effect kunnen hebben.
 

DeletedUser

Guest
sl8yer, noem dan een paar voorbeelden, hier, ik en anderen gaan niet je berichten terug lezen want dat hoeven we niet allemaal te weten,
 

DeletedUser

Guest
Ik lees je berichten met regelmaat, maar ik ben niet zo'n pvp / GvG type, het boeit me niet om de vele redenen die jij o.a. kenbaar gemaakt hebt.

Wel heel onbaatzuchtig dan dat je een Atomium en ook nog eens een Sterrenwacht hebt staan.

Kijk eens om je heen. Waar denk jij dat die waanzinnige puntentotalen vandaan komen?
 

DeletedUser4769

Guest
Ik vind de opmerking over diamanten altijd een beetje apart, als we geen spelers hadden die diamanten kopen dan zou dit spel niet bestaan....Dus ik ben altijd maar blij dat ze er zijn. Ik koop zelf ook wel eens wat.
Als oprichter van Wolverines kan ik verder melden dat we een gezond gezellig gilde zijn en gewoon gebruik maken de opties van het spel. Veel spelers die andere helpen en ja we gaan graag voor de kop positie is dat nou zo vreselijk? en zoveel hofjes hebben wij niet eens op D :)
 

DeletedUser

Guest
Als oprichter van Wolverines kan ik verder melden dat we een gezond gezellig gilde zijn en gewoon gebruik maken de opties van het spel.

Dat geef ik direct toe, maar de manier waarop heb ik zo mijn vraagtekens bij. Met een zustergilde werk je samen en steun je elkaar. Je valt elkaar niet aan op afgesproken manieren om zo meer punten te scoren. Het spel verbied het niet, maar erg fris kan ik het niet vinden en mede door zulke trucs zijn jullie zo groot.
 
Bovenaan