Wedstrijd 2: Snelste groeier (zonder diamanten) (afgelopen)

DeletedUser

Guest

Heb jij op Dinegu als eerste 5000 punten bereikt EN geen enkele diamant gebruikt op Dinegu? Plaats in dit onderwerp een screenshot van de ranglijst en win een leuke prijs!

Lees alsjeblieft de aankondiging grondig door!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

midas89

Actief lid
Ship it!
http://s27.postimg.org/sc5gondvn/nl4_5000.jpg

nl4_5000.jpg
 

DeletedUser6139

Guest
Ik durf te zweren dat dit komt door het standbeeld van zeus dat alleen met hulp van het gilde kan worden bereikt dus niet echt een solo prestatie.

Ik ben benieuwd wie van de spelers aan kop staat zonder groots gebouw, dan gaat het tenminste ergens over.

Edit: gechecked maar hij heeft geen groots gebouw, gefeliciteerd alsnog dus!


Tip: volgende server zou het leuk zijn om de opdracht uit te breiden naar het individu, dus zonder in een gilde te zitten om zo snel mogelijk op de 5000 punten te komen dan gaat het tenminste over je eigen strategie en inzet.
Huidige opdracht was bij voorbaat kansloos voor iedereen die niet in het grootste gilde zit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij heeft ongetwjfeld baat gehad bij zijn Gilde, maar hij heeft vanaf het begin alleen maar 15 minuten producties zitten draaien en ook heel actief. Of hij geslapen heeft weet ik niet maar ik denk dat de winst daarin zit.
 

DeletedUser6139

Guest
Ik heb tot aan het bereiken van de ijzertijd (huis met dakpannen) naast een paar chalets en strohuizen met 20 hutten (5 minuten produkties) dag en nacht gewerkt (ongeveer 5 dagen).

Alles aangevallen en geplunderd, 2e plaats brons en 1e plaats (kampioen) ijzertijd.

Ik sta momenteel plaats 47 met 4700 punten


Die screenshot is van 4 dagen geleden, het zou volgens mij technisch alleen gekund hebben met het standbeeld van Zeus of door gebruik te maken van een zwakte (bug) in het systeem.
3 dagen na de start 5000 punten hebben is gewoon onzin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Die 20 hutten leveren zelf natuurlijk weinig punten op. Hij stond vol met paalwoningen en smeden. Verder natuurlijk ook legergebouwen en 1 fruitgaard. Hoe hij daarmee zo snel aan dat puntenaantal gekomen is kan ik je ook niet vertellen. Ik heb me er ook over verbaasd dat het zo snel ging met wat er stond, maar je ziet natuurlijk niet alles.
 

midas89

Actief lid
Geen bug. Geen GG. Geen diamanten. Gewoon goed plannen en een beetje je best doen.
Behalve motiveren heb ik geen hulp van het gilde gehad. Je hebt geen goederen nodig om tot huizen met dakpakken te komen.
Vanaf het begin elke dag alle buren aanvallen voor de punten, en vechten in de provincies natuurlijk. Handmatig vechten geeft meer punten dan op auto.
Met 15 minuten huizen zo vaak mogelijk oogsten. Paalwoningen geven per uur veel meer munten dan chaletten. En elke 300 munten is ook weer een punt erbij.
Ondertussen voorraden opsparen voor de aankomende verbouwing.
Toen ik iets van 3.500 punten had kon ik mijn stad volgooien met paden, dakpanhuizen en bloemenkuipen.
Als je in ijzertijd komt krijg je er direct iets van 500 punten bij.
Bloemenkuipen en dakpanhuizen geven 8 stadspunten per vakje, dus mijn stad volzetten met die dingen was daarna genoeg om op 5.000 te komen.
Die verbouwing was de beslissende eindsprint.

@Extreme, als ik niet in een gilde had gezeten dan had het nog sneller gegaan, omdat ik dan 10 buren meer per dag kon aanvallen voor punten :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan