wanneer komt er nieuwe tijdperk?

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zodra Venus klaar is voor andere taalversies, zal dat aangekondigd worden. Vooralsnog is het alleen beschikbaar op de Beta versie.
 

motu

Lid
en hoe lang duurt dat? is dat nog 1 maand of half jaar?
want begint echt saai te worden nu
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hoe lang dat nog duurt weten wij ook niet. Het is voor ons allemaal afwachten.
 

Graecus 002

Actief lid
Geen idee, is al enkele weken uit op beta dus lijkt een aanvaardbare datum. Ik heb nog geen officiële datum gehoord ergens.
Van waar heb jij 15 april?
 

Felair

Actief lid
Denk dat ie gewoon gezien heeft dat het lente event op t/m woensdag 14 april loopt volgens de aankondiging.

Zover ik weet nog geen officiële aankondiging, ondertussen wel al de aankondiging voor degene op beta met testaccounts dat het dichtbij is en dat de testaccounts dan gesloten worden:
1617896445886.png


Verleden:
Wo 22 mei 2019 archeologie event klaar -> Di 28 mei 2019 ruimtetijdperk: Mars
Di 21 april 2020 lente klaar -> do 23 april 2020 ruimtetijdperk: Asteroïdengordel

Dit jaar is het lente event dus klaar op 14 april volgens de aankondiging, maar eigenlijk pas de 15e op de ochtend als je zelf gaat tellen.

Gezien 29 april het volgende event start, uitgaande van de evenementverrassingskist in mijn inventaris.. zet ik mijn virtuele geld op de week van 19 april :p en dan de dinsdag in die week dat lijkt mij het meest logische. De 15e in de week ervoor lijkt mij minder waarschijnlijk omdat er dan maar weinig tijd tussen einde event en nieuw tijdperk zou zitten dat zou dan op dezelfde dag vallen maar het blijft gokken :p
 
Laatst bewerkt:

Willem the killer

Actief lid
Ze hadden het er over op chat voor alle spelers dat hij per 15-4 hier zou komen . Weet natuurlijk niet of het waar is maar hoop het eigenlijk wel . Heb ik weer wat te doen :))
 

DarthRonin

Actief lid
Er zijn zoveel gasten die wat roepen zonder enige kennis waarna iedereen het over neemt.
Paar events terug had een grapjas een prijs ingevuld op de wikia en toen kostte het me nog redelijk wat moeite om gildegenoten ervan te overtuigen dat het een andere prijs was :D
Jammer genoeg ging niemand in op mijn voorstel tot een weddenschap voor 10K FP :D

Persoonlijk heb ik trouwens ooit de verwachting uitgesproken dat het 20 april gaat worden, exact 6 weken na de start op Beta geloof ik.

Kan me niet voorstellen dat er op de dag dat het lente event af loopt gelijk een nieuw tijdperk open gaat.
Lente event eindigt op donderdag, op vrijdag een nieuw tijdperk lijkt me ook onwaarschijnlijk, weekend en maandag ook niet.
Dan kom je vanzelf uit op dinsdag en dat is toevallig ook de 20e.
Maar zolang er geen officiële aankondiging is blijft het een gok en dus garantie tot de deur.
 
Bovenaan