Waardeloze beloning

DeletedUser3975

Guest
Paar dagen over getwijfeld maar toch maar account aangemaakt want wil iets kwijt.

Ik moest 3000 voorraden inleveren voor een geheime beloning en kreeg uiteindelijk maar 1 goud, wat is dat voor waardeloze ruil.

Mijn opdracht nu, die erna dus, is 'betaal 4000 voorraden en ontvang geheime beloning!! Is zeker weer maar 1 muntstuk!!!

Oja en waarom kan ik de opdracht 'betaal 2500 voorraden' bij 'mensen tevreden stellen' van Ragou silvertonque niet overslaan??

Bij voorbaat dank voor de antwoorden.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, is idd vrij vervelend deze 'opdrachten' van de grapjas. Kost veel maar levert vaak maar weinig op. In het beste geval krijg je 30 diamanten waar je ook niet veel aan hebt.
 

DeletedUser2296

Guest
Ja daar ben ik ook vaak ingestonken, nu sla ik de meeste opdrachten van de nar gewoon over!
 

DeletedUser275

Guest
Opdrachten van Ragu silvertonque kun je niet overslaan. Dat zijn de enige opdrachten die je niet kunt overslaan.
 

DeletedUser

Guest
Ja daar ben ik ook vaak ingestonken, nu sla ik de meeste opdrachten van de nar gewoon over!

Ik ook vaak..
Of hij geeft een goede beloning wat in latere tijdstek ook voorkomt.
Laatst kreeg ik veel beloning.
Maar hij stinkt je veel in hoor
 

DeletedUser

Guest
uiteindelijk betaalt die nar altijd goed uit....tenminste als je alle opdrachten hebt gedaan.
 

DeletedUser3200

Guest
Inderdaad hij neemt veel maar hij houdt het spannend. Voor alle zekerheid accepteer ik zijn opdrachten, ze zitten er in voor een reden...
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad hij neemt veel maar hij houdt het spannend. Voor alle zekerheid accepteer ik zijn opdrachten, ze zitten er in voor een reden...

ja dat hij jou belazert,heeeel veeeeel inleveren en nix terug krijgen!!!!
grt esco.
 

DeletedUser3200

Guest
ik herinner mij vaag dat hij achterna iets heel goeds terug gaf??? weet wel niet goed meer wat precies
 

DeletedUser1924

Guest
ik heb al die opdrachten gedaan. mij raad, annuleer ze als mogelijk. koste meer dan het op levert
soms maak je winst, maar als de beloning geheimzinnig is, SKIPPEN

paar keer voordeel, meestal zwaar balen
 

DeletedUser3195

Guest
Paar dagen over getwijfeld maar toch maar account aangemaakt want wil iets kwijt.

Ik moest 3000 voorraden inleveren voor een geheime beloning en kreeg uiteindelijk maar 1 goud, wat is dat voor waardeloze ruil.

Mijn opdracht nu, die erna dus, is 'betaal 4000 voorraden en ontvang geheime beloning!! Is zeker weer maar 1 muntstuk!!!

Oja en waarom kan ik de opdracht 'betaal 2500 voorraden' bij 'mensen tevreden stellen' van Ragou silvertonque niet overslaan??

Bij voorbaat dank voor de antwoorden.
Ja je krijgt zeer weinig maar als je alle opdrachten van de nar hebt opgelost krijg je 30 diamanten!
 

DeletedUser

Guest
Ja precies, 30, ik herhaal wel dertig diamanten, sjonge daar kan je net drie stukjes weg van aanleggen, mooi hoor!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3200

Guest
Dertig das het begin van een miljoen! Gewoon wat opsparen die shit tot je een tof gebouw kunt zetten. Stel dat ze nou nog een puzzelwedstrijd oid doen, en je wint 200 diamanten, en je hebt er bvb 230 nodig voor een sterk tevredenheidsgebouw, dan sta je daar wel met "maar 200" diamantjes.
Die nar ruilt gewoon veel van je speeltijd in tegen iets wat een echte waarde heeft, wel maar een proevertje weliswaar. Mijn speeltijd is waardeloze ontspanning, dus als ik die paar uurtjes kan inwisselen voor iets waar anderen echt geld voor over hebben, dan vind ik dat een mooi extraatje. Nou moet ik wel eens kijken wat FOE vraagt voor diamanten, zo duur zijn die nu waarschijnlijk ook niet.
 

DeletedUser1701

Guest
Diamanten zijn heel duur hier vind ik. Nog geen gekocht daarom. :p
 

FantasyFan

Actief lid
Tsja, 30 diamanten is misschien niet zo heel veel, maar je krijgt een paar keer diamanten, en als je ze op spaart kun je na een tijdje er toch iets leuks mee doen. Ik heb er recentelijk mooi een uitbreiding mee geplaatst. En nog 10 meer diamanten en ik kan nog een uitbreiding plaatsen. Is toch mooi meegenomen. Ik heb er maar een die diamanten geeft overgeslagen, en dat is die die wilde dat ik alle goederengebouwen neer ging zetten. Dat was me gewoon veel te veel werk, want het ging niet alleen om de kosten van het gebouw plaatsen, maar dan moest je ook genoeg bevolking vrij hebben en zo. Maar verder heb ik ze nog allemaal gedaan. Twijfel nu over de missie die ik nu heb, waarin ik een koffiebrander neer moet zetten. Weet nog niet of dat zin gaat hebben.
 

DeletedUser3195

Guest
Als je 30/40 (mijn zus kreeg er 40) diamanten krijgt van die nar en ook nog 30 diamanten als je je e-mailadres bevestigt en ook nog 30 van die wintermissie en nog van andere missie dan kom je toch wel uit op meer dan 100 diamanten! Alle beetjes helpen!
 

DeletedUser

Guest
ik heb al die opdrachten gedaan. mij raad, annuleer ze als mogelijk. koste meer dan het op levert
soms maak je winst, maar als de beloning geheimzinnig is, SKIPPEN

paar keer voordeel, meestal zwaar balen

Als je (regelmatig) diamanten koopt levert de nar idd te weinig op. Voor degenen die niet of nauwelijks diamanten kopen zijn er via de nar toch wat diamanten te verdienen die alleen voorraad, munten of goederen kosten.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb die missies van de nar nog niet eens gehad, en ik heb al 134 diamanten bij elkaar. En ik ben zelfs een keer zo stom geweest om 30 diamanten ergens aan uit te geven in het begin. Ik had dus 164 diamanten kunnen hebben :)

Als ik dan straks met een beetje geluk ook 40 diamanten krijg had ik toch 204 diamanten kunnen hebben ;)
 
Bovenaan