vriendentaveerne

SonnyWeg

Actief lid
Gezien de huidige dagelijkse missies (verzamel 4k zilver en bezoek 60 tav) zou een uitbreiding naar 20 wel het minimale moeten zijn.
 

SonnyWeg

Actief lid
Hier bij LM 1000 zilver en 30 taveerne
Ik zou zeggen pas t aan het lvl aan
Bv na toekomst of iets eerder 2 stoelen per tijdperk erbij
Aangezien de hoeveelheden tijdperk afhankelijk zijn zou het inderdaad vanaf een bepaald tp toegevoegd kunnen worden, maar 2 stoelen per tp is denk ik wel teveel. De missie zou met 2 volle taveernes te behalen moeten zijn. Dus 1 keer 's ochtends en 1 keer 's avonds. Nu moet je in Titan minstens 2 a 3 volle taveernes innen terwijl de meeste spelers overdag iets belangrijkers dan FOE te doen hebben waardoor de zilvermissie te vaak niet haalbaar is.

Wat mij betreft heeft inno hierdoor dus 2 opties om de zilvermissie te verbeteren:
1) De aantallen verlagen naar een acceptabel aantal. Omdat hierdoor alleen de waardes van de codes aangepast moeten worden is dit ook de minst ingrijpende optie voor de devs.
2) Meer stoelen vanaf een bepaald tp in de taveerne. Dit is veel meer werk voor de devs en grafisch ontwerpers.
 
Wat mij betreft mag de vriendentaveerne sowieso wel eens een uitbreiding/update krijgen. Sowieso zou het leuk zijn als het gebouw in je stad mee gaat met je tijdperk en niet ergens op industrieel blijft hangen.
Maar ook de upgrades die beschikbaar zijn mogen wel een uitbreiding krijgen.
Dat gezegd hebbende. ik liep er laatst ook tegenaan dat ik 4k taveernezilver moest verzamelen. Voor iemand die 2x per dag inlogt is dat gewoon niet haalbaar. Dus ik ben het helemaal eens met dat er wel een cap op die aantallen mag komen zo lang de taveerne niet wordt uitgebreid.
2 stoelen per tijdperk erbij lijkt mij een beetje heftig. Dan heb je zometeen een taveerne van 30+ plekken. Je vriendenlijst houdt ook een keer ergens op dus enkel meer stoelen is meer dweilen met de kraan open.
 
Volgens mij is de taveerne niet tijdperkafhankelijk, maar krijg je uitdagingen naar rato van je vrienden. Toen ik ergens voorbij de 110 vrienden was kreeg ik ook opeens de uitdaging om 4000 taveernezilver te verzamelen, i.p.v. de 1500 die ik tot dan toe maximaal kreeg. En ik zit in Late Middeleeuwen. Persoonlijk denk ik dus dat je beter in je vrienden kan gaan zagen, maar dat is weer minder gunstig voor motivatie van je stad.
Als je 2 keer per dag inlogt is het wel te doen om 4000 te verzamelen, 2 volle taveernes zijn al ruim 1500 per stuk en ik verzamel met meer dan 100 vrienden ook heel wat zilver door anderen te bezoeken. Als je die uitdaging krijgt zou ik 1 keer extra inloggen om 'even' je taveerne te legen en dan red je het wel.
 
in dat geval valt en staat het met hoe actief je gekozen vrienden zijn. Niet iedereen heeft deze luxe.
 
Bovenaan