vriendenbalk verplaatsen

53 K-Aman

Actief lid
is er misschien een mogelijkheid dat de vriendenbalk op een andere plek komt, bijvoorbeeld verticaal onder de opdrachten balken?
waarom? De vriendenbalk zit namelijk pal op de taakbalk geplakt en het veld voor helpen is erg smal.
Gevolg is dat ik steeds ongewild de programma's die op de taakbalk staan activeer als de cursor net niet in het midden van het helpenveld raaakt.
lastig en irritant, want sommige programma's vertragen de computer behoorlijk.
 

NormaJeane

Actief lid
Het zal ongetwijfeld helpen als je je systeeminformatie erbij vermeld ;-) ik vermoed dat je via de app speelt?
Zelf heb ik geen enkel prob met de plek van de vriendenbalk, maar speel enkel via de browser.
 
Gevolg is dat ik steeds ongewild de programma's die op de taakbalk staan activeer als de cursor net niet in het midden van het helpenveld raaakt.
Dan zet je toch gewoon de taakbalk ergens anders. Taakbalk kan ook links, rechts en boven.
Dan kun je ook makkelijker het helpenvakje raken, want dat zit dan helemaal onderaan op scherm.
 

53 K-Aman

Actief lid
Dan zet je toch gewoon de taakbalk ergens anders. Taakbalk kan ook links, rechts en boven.
Dan kun je ook makkelijker het helpenvakje raken, want dat zit dan helemaal onderaan op scherm.
dat is ook een idee, maar de taakbalk zat er eerst en ik heb hem liever onder aan mijn scherm.
 
Bovenaan