Vrienden lijst uitbreiden naar 140 verzoeken

DeletedUser6831

Guest
ik zeg ook uitbreiden, tijd dat je tot het eind kan invite en niet de helft maar kan
 

DeletedUser

Guest
Dus er is nu een nieuwe functie waarbij je vrienden goed kan gebruiken en dan moet het maar weer op de makkelijke manier. Er zijn zat spelers die hard hebben gewerkt aan een grote lijst en nu moet het de schreeuwerds dus weer in de schoot geworpen worden. Doe er zelf maar iets aan. Ik ben tegen.
 

DeletedUser7631

Guest
Als je naar het gemiddeld internetbrowser spel kijkt.
Kan je vaak je vriendelijst tot 200+ uitbreiden.
Ik zeg laat minstens mensen hun eigen vrienden verzoeken sturen tot 140.
En niet 80 waarbij de overige 60 moet krijgen.
 

DeletedUser7631

Guest
Ooit wel voorheen was ik gestopt met foe.
Ben nu maand terug hard aan het uitbreiden.
Echter wordt hier weer niet aan de kleine mensen gedacht in mijn mening.
 

DeletedUser7631

Guest
Dus er is nu een nieuwe functie waarbij je vrienden goed kan gebruiken en dan moet het maar weer op de makkelijke manier. Er zijn zat spelers die hard hebben gewerkt aan een grote lijst en nu moet het de schreeuwerds dus weer in de schoot geworpen worden. Doe er zelf maar iets aan. Ik ben tegen.
Omdat de grote spelers zich genoeg laten horen.
En zeker de evaring hebben.
Ik probeer het enkel eenvoudiger te maken voor de anderen.
 

DeletedUser10486

Guest
Meer dan 140 vrienden zou goed zijn als je zelf ook VV's kan versturen. Anders wordt het lastig, als je enkel VV's kan krijgen van spelers die nog niet aan 80 zitten.

Vroeger, in andere browsergames, vb op Facebook, raakte ik gemakkelijk aan 500 vrienden.
 

DeletedUser6877

Guest
ja laten we het nog makkelijker maken. 140 is ruim voldoende zeker als je ze ook nog elke dag mo-t. Dus ik ben tegen
 

DeletedUser7631

Guest
ja laten we het nog makkelijker maken. 140 is ruim voldoende zeker als je ze ook nog elke dag mo-t. Dus ik ben tegen
Heel leuk dat je tegen bent.
Maar als je 140 vrienden kan terwijl je er 80 zelf maar kan uitzoeken.
En 60 van andere mensen moet krijgen.
Kom op gooi dat systeem er minstens uit.
Men moet zijn eigen vrienden kunnen uitzoeken!
 

DeletedUser

Guest
Heel leuk dat je tegen bent.
Maar als je 140 vrienden kan terwijl je er 80 zelf maar kan uitzoeken.
En 60 van andere mensen moet krijgen.

Dan weet je tenminste zeker dat het ECHTE vrienden zijn. Het gaat tenslotte om een sociale toevoeging aan het spel.

Kom op gooi dat systeem er minstens uit.
Men moet zijn eigen vrienden kunnen uitzoeken!

Het is een sociale toevoeging. Geen egoïstische race voor het zilver. Vrienden maak je. Die zoek je niet uit.
 

DeletedUser7631

Guest
Leuken toevoeging.
Maar iedereen heeft wel meer dan 80 hechte vrienden.
Dus wat is er egoïstisch van 80 vriendenverzoeken naar 140 gaan, uitbreiden als je toch maar 140 vrienden kan.
 

Joey-the-king

Actief lid
In dit spel? :rolleyes:

Als jullie zulke hechte vrienden zijn kan je het toch onderling oplossen door elkaar slim uit te nodigen.

Ja kan best hoor veel hechte vrienden.
Misschien heb je er bijde te veel :eek:... Of een goeie gilde lid die uit je gilde gaat en bijde kunnen geen vv sturen etc etc. Dus het is niet alleen handig voor de tavernee.
 

DeletedUser

Guest
Het is wel vermoeiend de hele tijd dat gesteggel..
Ik vind het idee goed en het lijkt me fijn minder gelimiteerd te zijn in hoeveel vrienden je kan/ mag hebben.
Ik ben nog erg jong in het spel en ik loop al langer tegen deze limitatie aan: vervelend.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nog erg jong in het spel en ik loop al langer tegen deze limitatie aan: vervelend.

Je bent er niet door alleen maar 80 vrienden uit te nodigen en te accepteren. Je zal die lijst ook bij moeten houden en inactieve vrienden weer verwijderen. Al zou je die lijst 200 maken, dan nog loop je tegen dat probleem aan.
 

DeletedUser

Guest
Je bent er niet door alleen maar 80 vrienden uit te nodigen en te accepteren. Je zal die lijst ook bij moeten houden en inactieve vrienden weer verwijderen. Al zou je die lijst 200 maken, dan nog loop je tegen dat probleem aan.

Dat doe ik ook zeker.
 

DeletedUser6877

Guest
Tenzij je de hele dag achter je pc zit, kan je ze toch niet allemaal bezoeken
 
Bovenaan