vrienden allemaal tegelijk berichtje sturen

DeletedUser7226

Guest
Zou misschien een ideetje zijn om met 1 knop de Tavernes en helpen bij vrienden en gildeleden in 1 x te doen , nu haken er veel of omdat het veel tijd in beslag neemt als je het manueel moet doen vooral als je op alle werelden speelt en continue met evenementen zit , zonder de rest die er bij komt ;)
 

DeletedUser5968

Guest
dan ook maar gelijk een knop die het spel voor ons speelt op het meest optimale niveau mogelijk.

Zou misschien een ideetje zijn om met 1 knop de Tavernes en helpen bij vrienden en gildeleden in 1 x te doen , nu haken er veel of omdat het veel tijd in beslag neemt als je het manueel moet doen vooral als je op alle werelden speelt en continue met evenementen zit , zonder de rest die er bij komt ;)

Wist je dat je vroeger iedereen handmatig moest bezoeken om ze te helpen? Omdat die helpknop niet eens bestond. Dat nam pas veel tijd in beslag.
 

DeletedUser7282

Guest
Alsjeblieft niet zeg!! Dat zou betekenen dat iedereen massale mails zou gaan versturen met een link van zijn/haar gg's voor p1, p2 of p3.
Ik heb nu sowieso al een schurfthekel aan mensen die volledige buren/vriendenmails rondsturen. Die gaan bij mij ook linea recta op negeer.
 

motu

Lid
bouwen ze voor jouw toch een optie erbij in omdat ook uit te kunnen zetten. ik zou het echt erg handig vinden. entenslotte heb je toch vrienden om elkaar te helpen. dus dan is toch juist handig als ik iets gelijk na iedereen kan sturen in plaats steeds 1 voor 1
 

DeletedUser

Guest
Het is een beetje zonde om ontwikkelaarstijd te gaan spenderen aan iets wat dan in de praktijk bijna bij iedereen uit zal staan als die optie er is. Ik vraag me af wat er zo dringend of belangrijk is dat je meteen naar al je vrienden moet gaan sturen. Zou je hier concrete voorbeelden van kunnen geven in welke situaties je dat handig zou vinden? Het is nu nogal vaag...

Het lijkt me geen goed idee om dat dan te gaan gebruiken om mails te gaan sturen waarin je vraagt aan mensen om zo snel mogelijk je taveerne te bezoeken of om nog wat te gaan motiveren/opknappen in je stad. De meeste (goede) vrienden die doen dat vanzelf en die zitten niet te wachten op berichten met vragen om dat te doen. Ik vind het nogal storend dat mensen mij zulke berichten sturen want ik kan nu eenmaal niet twee keer of meer op een dag langsgaan en als ik van het spel moet wachten dan heb ik echt weinig aan dat soort berichten.

Bij handel of grootse gebouwen denk ik dat je dit best binnen een gilde houdt. Als je niet in een gilde zit of je kan iets niet in de gilde vinden dan denk ik dat je beter kijkt naar een bepaalde vriend dan naar al je vrienden tegelijk indien je hulp wil vragen aan vrienden.
Als ik bijvoorbeeld wijn en verf produceer dan heb ik weinig aan berichten waarin gevraagd wordt om snel hout te leveren. Dan heb ik liever dat iemand mij contacteert en vraagt of ik niet wat wijn of verf kan verhandelen. Dat is relevant voor mij, zo een massa bericht niet. Het is niet dat ik niet wil helpen, integendeel, maar de tijd dat ik dit spel kan spelen, is beperkt. Het is dus niet zo leuk om bedolven te worden onder berichten van vrienden (of buren) met de vraag om dringend iets te verhandelen of in een gebouw te storten. Vergeet niet dat je niet de enige speler bent die berichtjes verstuurt. Je leest dan liever berichtjes die relevant zijn voor je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan