Vragen over het taveerne?

DeletedUser12961

Guest
Hey hoi!


Wat kan ik nou precies doen met mijn vriendentaveerne? Ik heb inmiddels 4 stoelen en al eens het geld ervan geoogst.
Wat moet ik nou precies met dit alles?

P.S: Ik zoek vrienden voor op het spel :).


Mijn spelersnaam is Koninklijke Familie.
 
Als je speelt op wereld A, B of C kun je mij een uitnodiging sturen.
Je taveerne heb je nodig voor dagelijkse en evenements-missies: vriendentaveernes bezoeken en zilver verzamelen.
Met het zilver wat je er verzamelt, kun je in de taveerne tijdelijke bonussen kopen.
 

DeletedUser12961

Guest
Als je speelt op wereld A, B of C kun je mij een uitnodiging sturen.
Je taveerne heb je nodig voor dagelijkse en evenements-missies: vriendentaveernes bezoeken en zilver verzamelen.
Met het zilver wat je er verzamelt, kun je in de taveerne tijdelijke bonussen kopen.

Oke. Ik heb alleen de vriendenraveerne nu. Waar kan ik de normale vinden dan?

Ik probeer je een VV te sturen, maar hij pakt je username niet :-/
 

DeletedUser

Guest
Hoi :)

Als je op Cirgard of Brisgard zit mag je me toevoegen als je wilt.
Het is de bedoeling dat je over de tijd je taveerne uitbreidt met het zilver dat je verdient.
Tafel, stoeltjes, vloerkleed, tafelkleed en geldschaaltje upgraden.
Dit zorgt ervoor dat er uiteindelijk meer vrienden tegelijk plaats kunnen nemen (tot 16 stoelen/ 16 vrienden tegelijk) en je meer zilver ontvangt (willekeurige uitkering) bij het bezoeken van andere taveernes via het vloerkleed, je meer zilverbonus in je geldschaaltje ontvangt en de kans voor bezoeker vergroot om een fp te ontvangen bij het bezoek via je tafelkleed.
Een gouden schaaltje een rood vloerkleed en tafelkleed is het hoogst haalbare dus samen met 16 beschikbare stoelen kun je dan uitsluitend zilver gaan verdienen.
Daarmee kun je leuke en nuttige bonussen kopen in je taveernewinkel.
De volgorde van ontwikkeling van je taveerne wijst zich eigenlijk vanzelf de prijzen gaan steeds wat omhoog per item namelijk dus als je de logische volgorde volgt (laagste prijs in zilver eerst) gaat het lukken als je voldoende vrienden hebt.
Naarmate je taveerne zich beter ontwikkelt komen er meer en betere items beschikbaar in de taveernewinkel die je zullen helpen bij je spel.
Dit duurt allemaal een tijdje en vergt vriendjes die je steunen in het opbouwen van je taveerne want er zijn er ook bij die hierin wat kieskeurig zijn geworden o_O
 

DeletedUser12961

Guest
Ik bedoel in dit hele verhaal steeds de vriendentaveerne.



Op welke wereld speel je?
ik weet niet in welke wereld. Ik heb via de iPad een account gemaakt. De tutorial werkte half niet dus heb maar moeten vogelen
 
Ik heb even gezocht, je speelt volgens de ranglijst niet op A, B of C, dus blijven D en E over als mogelijkheden.
En omdat ik daar niet speel, kun je mij niet uitnodigen als vriend.
Succes met verder vogelen en als je nog vragen hebt, hier op het forum helpen we je graag.
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet in welke wereld. Ik heb via de iPad een account gemaakt. De tutorial werkte half niet dus heb maar moeten vogelen

Succes ermee! :)

Een kleine tip probeer wat hoger genoteerde vriendjes te scoren wanneer je wat verder bent met je taveerne.
Omdat je met het dagelijks helpen blauwdrukken kan ontvangen kan dit interessant zijn omdat je eventueel blauwdrukken krijgt uit hogere era’s afhankelijk van uit welk tijdperk het door jou gemotiveerde gebouw komt.
Ook kunnen hoger geplaatste vriendjes je eventueel aan de benodigde goederen helpen (vaak in ruil voor een fp vergoeding) om bepaalde grootse gebouwen te kunnen plaatsen.
Er zijn 80 vriendschappen die je kunt verzenden die ik wijs zou gebruiken en dan kan je er nog eens 60 ontvangen.
 
Hoelang blijven vrienden in de vriendentaveerne zitten als je het geld niet verzameld, als je meer volk in je vriendentaveerne wilt hebben, kan je dan voor hebben dat er mensen vertrekken?
 

nietje52

Actief lid
Zolang je niet verzamelt blijft iedereen zitten.
Dat betekent ook dat de mensen die er al zitten in die tijd je taveerne niet nog eens kunnen bezoeken.
 
Bovenaan