vraag

Joey-the-king

Actief lid
Het is een closed beta versie. Omdat hij nieuw is moet de beta zelf nog getest worden, later heb je een open beta en nog later zullen de echte servers gelamceerd worden.
 

DeletedUser

Guest
jammer dat je geluk moet hebben

Meestal is het zo dat er steeds meer en meer betakeys worden vrijgegeven naarmate het spel bestaat. Statistisch gezien stijgt de kans dus dat je binnenkort een key kan bemachtigen. :p

Welke volk gaan jullie kiezen? Ik zou precies de elven willen kiezen, maar ik heb de indruk dat de meeste spelers daarvoor zouden kiezen. Misschien is het dan origineler om voor de mens te gaan.
 

Joey-the-king

Actief lid
Of je denkt zo, 'omdat elven bijzonder zijn, zouden veel mensen ze kiezenaar omdat ze weten dat veel mensen elven kiezen, kiezen zij mensen'

Ik ben een Elf!
Nu nog wachten op een betaaaa key :cool:

Heb jij er al 1, 3D?
 

DeletedUser4100

Guest
Als het inmiddels 2 jaar geleden is begonnen en een massa oproep via FoE (alle servers) gedaan is
zal het denk (en hoop) ik het niet meer lang duren voordat eindelijk die open béta komt.:) Zelf denk ik
ook eerst elf te spelen. Op FoE ben ik al ver genoeg als 'mens' :p
 

DeletedUser

Guest
Of je denkt zo, 'omdat elven bijzonder zijn, zouden veel mensen ze kiezenaar omdat ze weten dat veel mensen elven kiezen, kiezen zij mensen'

Ik ben een Elf!
Nu nog wachten op een betaaaa key :cool:

Heb jij er al 1, 3D?

Jamaar, dan zullen er waarschijnlijk weer zijn die dan denken dat ze toch beter elf kiezen... dus dan blijf ik beter mens. :eek:

Ik heb ook nog geen key. Ik heb net gemerkt dat ik zelfs nog niet pre-registered was, dus dat heb ik dan maar snel gedaan. :p

Als het inmiddels 2 jaar geleden is begonnen en een massa oproep via FoE (alle servers) gedaan is
zal het denk (en hoop) ik het niet meer lang duren voordat eindelijk die open béta komt.:) Zelf denk ik
ook eerst elf te spelen. Op FoE ben ik al ver genoeg als 'mens' :p

Op FoE ben je ook mens maar de gebouwen en eenheden op Elvenar zijn toch wat anders. Zoals een hellehond - dat hebben wij hier niet. :p
 

Joey-the-king

Actief lid
Jamaar, dan zullen er waarschijnlijk weer zijn die dan denken dat ze toch beter elf kiezen... dus dan blijf ik beter mens. :eek:

Ik heb ook nog geen key. Ik heb net gemerkt dat ik zelfs nog niet pre-registered was, dus dat heb ik dan maar snel gedaan. :p

Elf is leuker 3D! :D
Toch gaaf joh, je bent nu al een mens, nu waarom viritueel geen elf? :p
Hoop op een béta-key..............
Later krijgen de speles met een beta-key er nog 1, denk ik (dat was bij die andere spel ook die pvp/gvg spel) :D dus als ik er niet één krijg, via iemand dan hopelijk ^^.
 

DeletedUser6867

Guest
Echte mannen kiezen voor Humans! :)
Dus als ik een key krijg human dus.
 

Joey-the-king

Actief lid
Zo hoor ik het graag! FunkyEendje en ik zullen al die elven een poepie laten ruiken! :cool:
Denk je dat echt 3D :p
Niet te vroeg juichen hè :cool:



Misschien zijn het afstammelingen van Avatar. :eek:

Ze lijken daar eigenlijk wel een beetje op. Vind je niet?

Indd
images
images
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5820

Guest
Ik vind de elfen er raar uitzien maar ik kies er toch voor. :p
 
Bovenaan