Vraag omtrent de blauwdrukken

DeletedUser

Guest
Ik zie bij de stukjes vd blauwdrukken een aantal (x0 x1 ed). Betekent dit dat je de kans loopt om meerdere dezelfde delen te ontvangen ? En zo ja wat moet je dan met de dubbels doen ? Ruilen ? Hoe ?

IS er buiten het testen van de technisch goede werking van het systeem ook goed nagedacht over de effectieve (materiele) uitwerking van het systeem in het spel ? Mijn indruk is dat op de gewone manier verzamelen een nogal niet inspirerende bezigheid gaat worden.
 

DeletedUser275

Guest
Je kunt inderdaad meerdere keren hetzelfde deel ontvangen. Met die dubbels kun je nu nog niks doen, maar later zou je die nog kunnen gebruiken.
 

DeletedUser3042

Guest
Ja, het zal nog wel de nieuwigheid van de blauwdrukken zijn,
maar een lijstje wat gebouwen kosten en wat ze opleveren zou toch handig zijn.
Erg belangrijk is het nog niet, zal wel een tijdje duren eer je precies de bewuste
9 bijeen hebt.
 

DeletedUser

Guest
iK heb nu ook 2 blauwdrukken van notre dam en castel del monte.

Maar wat je nodig hebt om ze vrij te spelen kwa producten :rolleyes:
Heb ik voor de gein zitten rekenen,let op (glas,baksteen,touw,kruiden,zout ) is dus 750 x 1600 van elk goud en grondstoffen,is totaal 1.200.000/ 1.2 miljoen dus.

En voor castel del monte heb je (buskruit,basalt,zijde,geelkoper,talkpoeder) 1000 producten nodig,effe rekenen dat is een waarde van hou je vast 1000x3200 van elk grondstoffen en goud is 3.200.000 dus 3,2 miljoen:eek:

Is dat niet een beetje overdreven:wacko:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hoe kom jij aan die aantallen ? Volgens mij is het nl:
bt 60 per soort
ijt 120
vme 200
hme 300
lme 400
kol 500

voor beide gebouwen samen
 

DeletedUser

Guest
ja ik reken verkeerd.
Ik had per stuk gedaan maar moest per 10.:p

Hoeveel grondstoffen en goud ben je kwijt als je 10 baksteen wilt hebben,1600 goud en 1600 grondstoffen en dan heb je er 10.
Als je bijvoorbeeld 10 buskruit wilt produceren ben je 3200 goud en 3200 grondstoffen kwijt.
Ik deed per stuk uitrekenen,oeps.
Dan gaat er een nul vanaf,dus nog 320,000 grondstoffen en goud,voor castel del monte.
En dat is nog best veel grondstoffen poe hee.

Ik heb hellaas alleen de notre dam en castel del monte.
Wou liever coleseum,maar je kunt ook ruilen,mm ben benieuwd.
 

DeletedUser

Guest
Het zou leuk zijn als je de stukjes zou kunnen ruilen op de markt.
 

DeletedUser796

Guest
Niet alleen ruilen hoop ik maar ook gewoon verkopen.

Van ruilen komt huilen. Heeft os moeder mij geleerd.
 

DeletedUser

Guest
Elk grootse gebouw heeft 10 levels. Hoe hoger het level, hoe krachtiger de bonus. Voordat je een groots gebouw kan construeren, zal je eerst de 9 blauwdrukken moeten vinden.
ik heb nu ale grond stofen die bij een van de blauw drukken staan dus volgens mij moet ik nu 1 eerste level kunnen bouwen maar dan heb ik 50 en bij de andere 40 forgepunten maar hoe kom ik aan 40 of 50 als je maar 10 in je balk kommen en niet meer hoe zit dit
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wanneer je het gebouw neerzet is het op level 0, het neerzetten van een gebouw kost enkel de 9 blauwdrukken en de aangegeven goederen. Om deze naar level 1 te brengen moet je 40 (of iets anders) forgepunten inbrengen, dit hoeft niet in 1x, maar mag over meerdere keren verspreid zijn.
 

DeletedUser

Guest
En je hoeft niet in je uppie die forgepunten in te brengen, ook leden van je gilde, buren en vrienden kunnen forgepunten in jouw gebouw steken.
 
Bovenaan