Voorraden

DeletedUser2372

Guest
Als ik met een steenhouwerij stenen heb vervaardigd en ik verkoop later de steenhouwerij, ben ik dan ook mijn voorraad stenen kwijt? Zo ja, krijg ik voor die stenen dan een compensatie?
 

DeletedUser275

Guest
Je goederen, munten en voorraden worden opgeslagen in je stadshuis. Dus die kun je niet kwijt geraken.
Dus je stenen (een goed) zijn opgeslagen in je stadshuis.
 

DeletedUser2372

Guest
Ok, bedankt. Ik hou dus mijn voorraad steen als ik de steenhouwerij zou verkopen. Kan ik de steenhouwerij ook verplaatsen? Als ik in het scherm 'bouwen' ga en daar op het icoontje 'verplaatsen' klik, en vervolgens de steenhouwerij wel verslepen (verplaatsen) dan verschuift heel mijn scherm maar de steenhouwerij blijft ter plaatse. Of moet ik het gebouw eerst afbreken en daarna elders terug opbouwen? Kost wel veel geld en voorraden.
 

DeletedUser275

Guest
Je kunt elk gebouw verplaatsen.klik op het icoontje 'verplaatsen' en klik vervolgens op het gebouw dat je wil verplaatsen.
Dan kun je dat gebouw verplaatsen.
 

DeletedUser2372

Guest
Dat is het nu net. Als ik eerst op het icoontje verplaatsen klik en daarna op het gebouw en ik wil dat gebouw verplaatsen dan verplaatst heel het scherm maar het gebouw blijft gewoon op zijn plaats staan. Ik werk met Google Chrome, is de oorzaak daar soms te zoeken?
 

Seconddream

Actief lid
Wat er wordt bedoeld is aanklikken, niet je muis vast blijven houden want dan scrol je over je scherm.
Dus klik op verplaatsen, dan het gebouw wat je wilt verplaatsen ( muis los laten ) en klik op de plek waar je het gebouw hebben wilt.
;)
 

DeletedUser275

Guest
Ik werk ook met Google Chrome en bij mij werkt dat.
Je moet je muis niet ingedrukt houden, maar enkel even klikken en als je daarna beweegt met je muis, dan zal dat gebouw ook bewegen.
 

Seconddream

Actief lid
Ja hier werkt het ook en heb firefox ook even uitgeprobeerd en die werkt ook, zat nog even te denken aan de flashplayer maar dan krijg je ook andere problemen.
Even afwachten of het nu is gelukt.
 

DeletedUser2372

Guest
Bedankt, voor jullie reacties. Zo lukt het inderdaad. Het was waarschijnlijk te simpel en ik zocht het te ver. Nogmaals mijn dank aan allen die gereageerd hebben.
 
Bovenaan