voorraden productie 5 min schrappen en 12u toevoegen

DeletedUser10553

Guest
in het begin van het spel, in brons of ijzertijd, is die 5 minutenproductie soms handig als je snel voorraden nodig hebt. maar op hoger niveau in het spel vind ik dat die 5 minuten er maar voor spek en bonen bij hangen.
tegelijk mis ik een 12u productie voor voorraden EN goederen.

daarom denk ik dat het voor vele spelers een goede zaak zou zijn om de 5 minuten productie te schrappen, en een 12u productie toe te voegen.
ofwel vanaf het begin van het spel, ofwel vanaf late middeleeuwen bv.
ofwel voorzie je voor elk tp een productiegebouw waarin die 12u productie voorzien is en geen 5 minuten, alsook een productiegebouw waar het hetzelfde blijft als nu.
 

DeletedUser

Guest
Waarom hangt de 5 minuten er voor spek en bonen bij en de 15 minuten niet? Of de 1 uur?
Is in hogere tijdperken die hele productie eigenlijk nog wel nodig? Heel veel spelers doen het zonder.

Er zit structuur in de huidige productie. Zo is de 1 dag productie het dubbele van de 8 uur productie. Langere productie levert dus relatief minder op. Hoe dacht je daar dan een 12 uurs productie tussen te passen, zonder alles om te gooien?
 

Mr.Quib

Actief lid
Volgens mij is er goed over nagedacht om geen 12-uurs optie toe te voegen. Iets met o.a. plannen/puzzelen van productie, bewuster online moeten zijn en plunderen.
 

DeletedUser2073

Guest
Die 5 minuten heb ik als beginnende speler heel veel gebruikt en nodig gehad. Die wil ik de huidige beginners niet ontnemen. Nu gebruik ik hem alleen nog in een missiereeks.
 

DeletedUser10553

Guest
die 15 minuten gebruik ik vaak nog eens, maar dan met 10 of 12 productiegebouwen tegelijk , gecombineerd met de voorradenbonus die ik eigenlijk zo goed als continu gebruik. maar 5 minuten , heb ik enkel in bronstijd gebruikt met een pottenbakkerij.
In elk Tp zijn er toch meerdere productie gebouwen, als er nu in elk Tp eentje word aangepast met een 12u productie, heb je de keuze welke je wil gebruiken.
of als met een evenement eens een productie gebouw tussen de prijzen zit waar die 12u productie in zit. of je dan meer of minder online bent lijkt me onzin.
het geeft wel de mogelijkheid aan mensen met lange werkuren om hun producties te plannen
 

DeletedUser10553

Guest
Er zit structuur in de huidige productie. Zo is de 1 dag productie het dubbele van de 8 uur productie. Langere productie levert dus relatief minder op. Hoe dacht je daar dan een 12 uurs productie tussen te passen, zonder alles om te gooien?

als je ooit naar school geweest bent, zou je tijdens de les, als je opgelet hebt tenminste, de regel van 3 moeten gezien hebben"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10553

Guest
De mensen die dus minder vaak online zijn... :rolleyes:
i stand corected on this point, maar toch denk ik dat voor deze mensen 8u net te kort is. dan springt het meteen naar 24u . een 12u productie tussenin zou het completer maken. als daarvoor een andere moet verdwijnen, zou ik de 5 minuten schrappen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10553

Guest
mijn punt is, er is geen 12u productie voor voorraden of goederen. 8u gebruik ik vaak, maar 24u vind ik dan weer te lang. het zou zelfs nog beter zijn als er een soort van instellingsoptie werd toegevoegd, waarmee je ALLE producties kan instellen, zowel goederen als voorraden met keuze mogelijkheden zodat je alles simultaan hebt lopen en enkel moet oogsten, en niet opnieuw alle 16 alchemisten, of alle 12 chemiefabrieken moet gaan klikken om ze weer te doen produceren. zoals de bewoners gebouwen. maar dan met de mogelijkheid om de productietijden te wijzigen. als 12u daar dan bij zit , kan je iedereen blij maken
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er is een weloverwogen keuze gemaakt voor de huidige productietijden, dat zal voorlopig niet worden aangepast. Toch bedankt voor je voorstel.
 
Bovenaan