Opgelost Voertuigen en voetgangers bewegen door gebouwen / zijwaarts / onlogisch

DeletedUser4704

Guest
Gebruikersnaam: Klausio
Wereld: Alle

Changelog 1.17

Moderne tijdperk

Verholpen fouten

Voertuigen reden soms zijwaarts overheen 2x2 wegen.



Voertuigen rijden nog steeds dwars, ALLEEN van boven naar beneden of beneden naar boven, van links naar rechts of rechts links is wel goed.
 

DeletedUser997

Guest
Ik zie net een auto recht doorrijden op een T kruising, dwars door 1 van mijn stadsparken heen i.p.v links of rechts af te slaan.

Groeten,
SyBerk
 

DeletedUser3865

Guest
mijn mensen zijn top coureurs kunnen zelfs in z'n achteruit zo door de stad heen rijden (dit faalt wel hoor Inno! zeggen dat het is opgelost is en het dus eigenlijks niet is )
 

DeletedUser4527

Guest
sowiso zou ik geen animaties moeten zien als ik een vreemde stad bezoek , echter zie ik wel af en toe een auto dwars over de weg rijden ...;)
 

DeletedUser1924

Guest
klopt helemaal, ik maak er weinig woorden aan vuil, op de beta is dat al lang bekend en toch kondigen ze het hier gewoon aan, om moe van te worden. helaas rijden autos op foe op rare manieren, wen er maar aan
 

DeletedUser3865

Guest
naja hij staat op ''in behandeling'' dan komt die op ''doorgegeven'' en dan duurt het nog 1/2 jaar voordat het is opgelost als ik kijk naar andere fouten en bugs
 

Seconddream

Actief lid
naja hij staat op ''in behandeling'' dan komt die op ''doorgegeven'' en dan duurt het nog 1/2 jaar voordat het is opgelost als ik kijk naar andere fouten en bugs

Het kan soms even duren inderdaad en aangezien deze fout niet van invloed is op het spel, het is immers louter een grafische fout, kan het zijn dat andere zaken voorrang krijgen. :)
 

DeletedUser4527

Guest
Het kan soms even duren inderdaad en aangezien deze fout niet van invloed is op het spel, het is immers louter een grafische fout, kan het zijn dat andere zaken voorrang krijgen. :)

dat kan wel zijn , maar waarom wordt het dan als gefixed gemeld ?
 

DeletedUser

Guest
Ons QA-team heeft inderdaad ook al opgemerkt dat deze fout nog voorkomt. De melding is heropend bij onze ontwikkelaars. :)

FOE-8165
FOE-9231
FOE-19895
FOE-19950
FOE-20386


naja hij staat op ''in behandeling'' dan komt die op ''doorgegeven'' en dan duurt het nog 1/2 jaar voordat het is opgelost als ik kijk naar andere fouten en bugs
Een auto die zijwaarts rijdt is geen fout met een hoge prioriteit, het heeft ook geen rechtstreekse impact op het spel(plezier). Er zijn een heleboel andere, belangrijkere zaken waaraan onze ontwikkelaars tijd kunnen besteden én meer 'waarde' creëren. Dat betekent niet dat deze fout niet opgelost zal worden, maar het kan inderdaad even duren.

dat kan wel zijn , maar waarom wordt het dan als gefixed gemeld ?
Een fout oplossen in een programma is een relatief complex proces: het is niet zoals een 'schakel' die je aan/uitzet en plots is de fout opgelost. Een fout kan meerdere oorzaken hebben die verspreid liggen overheen meerdere onderdelen van de programmacode. Het kan dus gebeuren dat onze ontwikkelaars slechts een van de mogelijke oorzaken van een fout oplossen, waardoor dit terecht komt in onze changelog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voor zover ik kan terugvinden is dit al opgelost in spelversie 1.23. De auto's zouden nu weer in de goede richting moeten rijden, en op de weg moeten blijven. De chauffeurs hebben nog niet helemaal leren rijden, dus zullen nog steeds ongelukken veroorzaken. Er is echter besloten geen geld uit te geven aan extra rijlessen.
Mochten er nog steeds problemen zijn (naast het op elkaar rijden van auto's) dan hoor ik dat graag.
 
Bovenaan