Duplicaat Vervelende grafische fout II

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4100

Guest
De bugg is al eerder gemeld, maar gemarkeerd als ''geen bug.'' De bug
is terug gekeerd. Zie een aantal posts van de eerdere bugmelding:
Vervelende grafische fout

Uit eigen ervaring komt deze bug vooral voor op:
FoE.nl
Als Elvenar actief is
Na GvG activiteiten
Soms bij het bezoeken van mensen
Soms na het bezoeken van andere steden

Op beta heb ik er een heel stuk minder last van. Op de een of de andere manier
lijkt het daar (nog) niet zo erg te zijn. Slechts een x gehad. Na één refresh was
het weer in orde op beta.

Vermoedelijk treden er storingen op, tussen de server en de ontvanger (spelers).
Vooral wordt er waarschijnlijk gestoord als de speler ook gegevens opvraagt bij
Elvenar. Zoals al gemeld is door Mr24rtc35gh, in de oorspronkelijke post. Graag
wil ik verzoeken om als nog naar deze bug te gaan kijken.
De bug duikt bij mij ook soms weer op. Na 2 a 3 x refresch (nadat Elvenar afgesloten
is), lukt het om de grafische fout kwijt te raken. Recentelijk heeft een goederenfabriek
last gehad van de storing. De animatie lade slechts voor een klein deel en herhaalde
zich op schokkende wijze. Alsof het stuiptrekkingen heeft.

Voor het gemak de oorspronkelijke post:
Ik weet niet of deze bugg al bekend is, maar bij mij laden sommige gebouwen
niet of slechts gedeeltelijk. Een vervelende grafische fout. Opnieuw laden en
uitloggen/inloggen helpt niet. Dit is een screenshot, van de fout:
Grafischefout.png

& relevante berichten, met meldingen:
Nee, plaatjes komen van de server, die verbindings problemen heeft, zodat niet alle plaatjes werkelijk beschikbaar zijn om te tonen. Het spel slaat die plaatjes gewoon over, zodat gebouwen "verdwijnen".

Ik heb al compleet leeg groen grasveld gehad bij bezoek aan een gildelid. Vanmorgen had ik in mijn stad wel gebouwen, maar geen groen grasveld eronder.
Ik heb animaties allemaal uitstaan, en ik heb hier nog steeds last van, ook bij het laden van mijn eigen stad. En het wordt erger en erger
Ik snap niet goed waarom deze gemarkeerd is als "geen bug". Mijn vriendin en ik hebben hier ook last van. Niet bij onze eigen stad, maar wel als je andere steden bezoekt. Een van de gevolgen van het niet volledig laden is dat je de stad niet heen en weer kunt slepen, waardoor je de stad eerst moet sluiten en opnieuw moet openen. Meestal laadt 'ie de tweede keer wel volledig.

We hebben wel het idee dat dit alleen bij bepaalde steden speelt. Bijv. bij het openen van de stad van ion27049 gebeurt het om de haverklap. Wellicht heeft het te maken met bepaalde gebouwen die in de stad staan, of anders met de hoeveelheid gebouwen?

Al bij al +/- drie bugmeldingen van deze bug (inclusief die van mij).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan