Vervallen van product

DeletedUser476

Guest
Weet iemand na hoelang een product vervalt?

Greetz

Supreme 3sen
 

DeletedUser234

Guest
heeft geloof ik ook te maken welke productie tijd je hebt gekozen. Maar weet helaas geen verhoudingen. :(
 

DeletedUser

Guest
ik zal dit binnenkort testen om je een antwoord te geven.
 

DeletedUser476

Guest
Had al een vermoeden dat het te maken had met de productie tijd.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niet het idee dat het een percentage is van de productie tijd. het lijkt mij meer een vaste periode na voltooiing. Indien het wel een percentage is, dan zijn de percentages wel verschillend per productie tijd.
Bij een product van 5 minuten is het bij 900% (na 9 keer 5 minuten) na voltooiing nog steeds niet vervallen. terwijl ik na 1,5 uur na voltooiing van een 4 uur durend proces al een vervallen product had.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het met verschillende bedrijven en tijden geprobeerd.
na exact 1 uur vervielen de grodstoffen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is in ieder geval niet altijd 1 uur. Ik zette een 8u productie aan, die eindigde rond 6u vanochtend, en ik haalde deze rond 11u weer op. Volgens mij is het wel een bepaald percentage van de productietijd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Dat zou kunnen.

Maar ik had 1x 5 min aangezet en 1x 15 min
zo gedaan dat ze allebei tegelijk klaar waren. na 1 uur bedorven ze.
Ik denk wel dat als je iets van 8 u aanzet dit langer goed blijft. ik zal kijken of ik het volgende week beter kan testen.
 

DeletedUser

Guest
het is heel wisselvallig, er zit waarschijnlijk geen eens een goede wiskundige formule achter. Het is idd zeer irritant, dat vervallen... maarja gewoon op tijd ophalen :p
 

DeletedUser

Guest
het is heel wisselvallig, er zit waarschijnlijk geen eens een goede wiskundige formule achter. Het is idd zeer irritant, dat vervallen... maarja gewoon op tijd ophalen :p

Net als met je troepen slingers herstellen heel keurig 1 hokje in 3 minuten zoals aangegeven is.
Soldaten zouden er 12 minuten over doen echter is dit 3 x zoveel(36 min)
 

DeletedUser

Guest
Het zou leuk zijn als ze deze waardes op zijn minst goed in zouden vullen. Dan weten we waar we aan toe zijn... Nu kunnen ze ze net zo goed weglaten. Die 1 sec van de speermannen klopt ook al niet zover ik weet.
 

DeletedUser

Guest
het is heel wisselvallig, er zit waarschijnlijk geen eens een goede wiskundige formule achter. Het is idd zeer irritant, dat vervallen... maarja gewoon op tijd ophalen :p

Er zit zeker een formule achter, het kan niet random zijn.

Waarschijnlijk is het minimaal 1 uur, en maximaal het dubbele van de productietijd.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Bij 5 en 15 minuten is het in ieder geval 1 uur na het eindigen van de productie, zal nog wel eens kijken wat het bij 1u is.
 

DeletedUser

Guest
Er zit zeker een formule achter, het kan niet random zijn.

Waarschijnlijk is het minimaal 1 uur, en maximaal het dubbele van de productietijd.
Ik bedoel dat ze hebben gezegd 5 min = x tijd, 15 min = y tijd, 1 uur = z tijd. Er zit geen trendlijn in, het is niet (recht)evenredig, het is geen vermenigvuldiging of ook maar iets wat daar in de buurt komt, dus er zit geen formule achter.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het kan best een formule zijn, maar dan wordt het na de berekening naar een minimum gezet, zodat je wat meer speling hebt.
 
Bovenaan