Verhaallijn mist

Ik zit in HDT en heb zojuist een van mijn verhaallijn quests voltooid (iets met 400k voorraaden verzamelen en sectoren veroveren van morgen tp). maar nu heb ik geen verhaallijn meer, alleen nog maar 3x herhalende missies..
iemand die hier ervaring mee heeft en hoe op te lossen?
heb al gecheckt met verversen en andere browser en opnieuw inloggen...
 

Wildstorter

Actief lid
Er zijn mensen die heel erg graag in jouw situatie zitten hoor ;-)

Maar even verder gaan in de techtree en je krijgt vanzelf weer een verhaalmissie
 

Graecus 002

Actief lid
Het is een luxe om 3 herhalende missies te hebben, dan kan je boosten + munten en vooraden openzetten. Moet helemaal geen probleem zijn...

Als je verder gaat op de kaart kan het gebeuren dan je nieuwe verhaalmissies krijgt, maar niet zeker. Als je naar morgen gaat ga je er sowieso nieuwe krijgen. (die je dan zsm wil uitspelen om weer 3 herhaal te hebben ;-))
 
had altijd 2 herhaal en 1 verhaal, maar mn verhaal is nu verdwenen dus haha. misschien idd als ik nieuwe tech vrijspeel... maar dan moet ik over en daar heb ik geen zin in, pas net HDT
 

Azgalaxa

Actief lid
Je krijgt dat op de momenten dat er geen verhaallijn is. ergens in HDT dus en verder pas als je op SAAB alle missies hebt uitgespeeld. Voor SAAB spelers is het doorgaans een doel op zich. 3 herhaalmissies top.

Overigens zijn er ook stukken waar je maar 1 herhaal heb.
 
hmmm ik heb altijd verder gekund in verhaal eigenlijk, maar snap wel dat dit op een gegeven moment niet kan. als je in bv hdt dus zit en op de kaart al op arctisch, dan wordt t af en toe lastig haha
 
Bovenaan