verdubbel je productieknop / zeer triest.

DeletedUser5354

Guest
hoi,

ik dacht ik stort een keer een 10ntje want het is best een leuk spel,
druk ik perongeluk op die productieknop voor verdubbeling en 20%korting. nu hadden mensen net al mijn productie verdubbeld dus waren er maar 6 huizen verdubbeld. voor (maar) 360 diamanten. ik vind het heel triest dat er niet een aankondiging zit voor die knop. heel makkelijk verdiend zo zou ik zeggen. maar dat is mijn mening, iemand anders ook gehad?
 

DeletedUser

Guest
Er is een bevestigingsknop "weet je zeker dat je diamanten wil uitgeven". Als je die niet hebt gezien heb je waarschijnlijk deze melding uitgeschakeld "Mij dit niet meer vragen". Je kunt deze melding terugkrijgen door het vinkje terug te plaatsen in je instellingen.
 

DeletedUser5354

Guest
ik heb die erna, na zoeken op dit forum, uitgezet ja. maar toen ik begon stond die dus gewoon op ingeschakeld. zou andersom moeten zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is ook andersom. Waarschijnlijk heb je er een keer op geklikt terwijl je er niet bij nadacht.
 

DeletedUser

Guest
De beveiligingspop-up voor diamanten staat standaard aan. (Aan betekent wel waarschuwing, uit betekent geen waarschuwing)

attachment.php

vinkje.PNG

Als je dus net zegt:

ik heb die erna, na zoeken op dit forum, uitgezet ja. maar toen ik begon stond die dus gewoon op ingeschakeld. zou andersom moeten zijn

bedoel je waarschijnlijk precies andersom.

Het vinkje staat standaard zoals ik het hierboven laat zien. Als je me niet gelooft belanden we in een welles-nietes-discussie, en daar heb ik geen zin in. Dus mijn advies als je me niet gelooft: Open een stad op een nieuwe wereld (als je alle NL-werelden al speelt kan je een engelse stad openen). Dan zul je zien dat het vinkje automatisch aan staat.
 

DeletedUser3842

Guest
je hebt gekregen waarvoor je betaald hebt, niets meer of minder.
 
Bovenaan