Verdelen medailles

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10446

Guest
het lijk me leuk dat je medailles kan verdelen onder gilde leden.
Zodat grote spelers er van af kunnen als ze al hun uitbreidingen hebben geplaatst
En zodat de medailles nuttig gebruikt kunnen worden onder gildeleden.
Voor het plaatsen zoals uitbreidingen.
Zo hulp je elkaar :)
 

Mr.Quib

Actief lid
Leuk voor jouw gildeleden, niet leuk voor de rest van de spelers. Op deze manier kun je aan veel meer medailles komen dan bij jouw tijdperk horen, dus ook veel meer uitbreidingen kopen, waardoor je in mijn ogen een oneerlijk voordeel krijgt.
Ook hoeven kleine spelers geen enkele moeite meer te doen om aan medailles te komen, die krijgen ze dan wel van de grotere spelers.
 

DeletedUser

Guest
Niemand heeft alle uitbreidingen al geplaatst. Het spel wordt nog steeds verder ontwikkeld.

Verder kan je er gif op innemen dat die medailles dan niet weggegeven maar verkocht worden.
 
Ben ook tegen ;) Moet er niet aan denken dat kleinere spelers naast fptjes en af en toe goederen ook nog eens gaan verwachten dat ze voortdurend medailles cadeau krijgen. Niet alles hoeft vanzelf te gaan. Bedenk je wel dat de duurste meds uitbreidingen eigenljk bij de hoogste tijdperken horen dus dat het helemaal niet nodig is om die al neer te kunnen leggen als je zelf nog in modern zit.
 

DeletedUser6877

Guest
Zoals al eerder gezegd, alles van waarde kost moeite. Beginnende spelers hebben nu al zoveel meer mogelijkheden als toen de oude garde begon. Ik wil iedereen helpen met het bouwen van GGs en het geven van goederen, maar dit gaat me ook iets te ver.
 

DeletedUser10936

Guest
Ik had ook voorzichtig een idee dat er een mogelijkheid kan zijn om medailles te kopen met munten. (Net als fp)
Maar misschien is dat niet het idee van medailles.
Ik denk dat iedereen zit te springen om meer ruimte.
 

DeletedUser6877

Guest
Juist en die ruimte moet je verdienen door te groeien en te meppen :)
 

DeletedUser

Guest
Met een paar maatjes een GG clubje vormen legt je qua medailles ook geen windeieren.
In je eigen gebouw storten is zonde ook in dat opzicht.
Oude eenheden uit vorige eras bewaren of zelfs een barakje zetten zodat je een notering kan krijgen in meer dan een pvp toren kan ook lucratief zijn.
Er is eigenlijk best makkelijk aan medailles te komen binnen het spel ik win ze ook vaak op de GE.
Ik heb er alleen héél veel nodig nu, voor mijn volgende uitbreiding, juist omdat het zo makkelijk gaat.
Het spel voorziet in mijn ogen meer dan voldoende in mogelijkheden om aan medailles te komen.
 

DeletedUser10486

Guest
Ik krijg momenteel zo'n 50.000 medailles per week bij elkaar. Ik ben nu aan het sparen voor de uitbreiding van 290.000 medailles. Daarna nog 2 als ik mij niet vergis, en dan kan ik ook niets meer doen met de medailles tot er nog eens medaille-uitbreidingen vrijgegeven worden.

Je moet het spel wel spelen. Als je niets doet wat medailles oplevert, dan ga je er ook geen hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan