Verdediging

DeletedUser

Guest
Er moet echt worden gekeken naar de manier van verdediging, op dit moment word ik er echt moe van dat als ik 4 trebuchets in mijn verdediging heb staan en dat de aanvallende partij er ook 4 heeft hun eerst mogen. Op die manier kan de verdediging nooit winnende omdat er altijd minimaal 2 kapot gaan. Eerlijker is om alle eenheden van de verdedigende en aanvallende partij met dezelfde sterkte en uit hetzelfde tijdperk om en om te laten gaan.

Dit is zowel voor de aanvallende als de verdedigende partij een stuk eerlijker want op dit moment is de aanvallende partij bijna altijd in het voordeel. En deze wint ook omdat hun als eerst mogen.

Daarbij vind ik het ook oneerlijk dat als ik een eenheid van dichtbij aanval hij wel terug vecht terwijl een eenheid die het duidelijk van afstand moet hebben niet terug vecht. Ook al is het dezelfde eenheid.

Naar mijn idee moet er door de makers nog eens goed naar de gevechten worden gekeken, dit om het zo eerlijk mogelijk te houden want op dit moment gaan gevechten niet eerlijk.
 

DeletedUser

Guest
Er is aangekondigd dat met de update 1.02 op 4 juni de AI verbeterd zal worden. Je wordt dus op je wenken bediend.
 

DeletedUser275

Guest
Inderdaad, met de volgende update (4 juni) wordt de AI verbeterd.

De volgorde van de troepen is op basis van de snelheid van de troepen. De snelste mag eerst, waarbij de aanvaller altijd eerst aan zet is als beide spelers evenveel troepen van de zelfde snelheid heeft.
Als de aanvaller 4 trebuchets heeft en de verdediger heeft er ook 4 dan is dit de volgorde.
Trebuchet 1 aanvaller
Trebuchet 1 verdediger
Trebuchet 2 aanvaller
Trebuchet 2 verdediger
Trebuchet 3 aanvaller
Trebuchet 3 verdediger
Trebuchet 4 aanvaller
Trebuchet 4 verdediger
 

DeletedUser

Guest
maar 4 veldkannonen mogen wel eerst tegen 8 trebuchets..
waarom??
 

DeletedUser5428

Guest
Als je merkt dat iemand jouw verdediging kan kraken, dan moet je eens afwisselen. Wat meer snelle eenheden tegen die trebuchets of zo... Als die zijn trebuchets kwijt is, zal die wel 2x nadenken om nog terug te komen.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de reacties ik ben blij dat dit in de update is meegenomen.
 
Bovenaan