Geen Bug Verdedigend leger

DeletedUser275

Guest
Ik zag juist dat er in mij verdedigend leger een legerunit gewond is (paar rode blokjes).
Dat kan toch normaal niet.
 

DeletedUser

Guest
Ben je zeker dat je deze unit niet eerst hebt verwond door iemand aan te vallen en daarna in de verdediging hebt gestoken? Als het goed is zouden je units terug moeten herstellen als je ze in de eenhedengroep zet. Ik ben niet zeker of ze ook herstellen als je ze in de aanvals- of verdedigingspositie zet.
 

DeletedUser

Guest
Wellicht heeft een speler jou aangevallen. Best eens refreshen en je geschiedenis opvragen, normaal komt er zo'n kadertje met wat er gebeurd is en anders moet je eens klikken op je stadhuis. Het is normaal dat je troepen gewond zijn na een gevecht, ongeacht of jij aan het aanvallen was of aan het verdedigen. Je troepen kunnen wel niet sneuvelen in verdediging, er blijft altijd nog een groen blokje over, ook als de vijand ze heeft verslagen. Gewoon wachten en je troepen genezen wel van zelf.

Overigens, als de vijand die jou heeft aangevallen het gevecht heeft gewonnen kan die en gebouw in je stad plunderen. Bv. een huis waarvan jij het inkomen nog niet hebt opgehaald maar dat kunnen ook gereedschappen en grondstoffen zijn. Het is dus belangrijk om alles telkens op te halen en niet te lang laten staan. De aanvaller heeft trouwens 24 uur te tijd om een gebouw te plunderen. Dus zelfs als hij na het gevecht niets heeft meegenomen kan hij terugkomen zonder te vechten en alsnog iets uit je gebouw stelen dat klaar is en jij nog niet hebt opgehaald.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser275

Guest
Ik wist niet dat je troepen in je verdedigend leger ook gewond kunnen raken.
 

DeletedUser

Guest
die kunnen ook niet gewond raken in de verdediging, dat is een fout
 

DeletedUser

Guest
lord willem, waar vind je die "rambo" eenheid die je gebruikt?
 

DeletedUser

Guest
Ook bij mij komt het voor dat nadat ik ben aangevallen een deel van mijn troepen gewond is. Ik weet ook niet of de troepen vervolgens in het eerst volgende gevecht wel direct herstellen.
Vorige week ben ik 2 keer heel kort na elkaar aangevallen. De eerste aanval kwam niet door de verdediging maar de 2de aanval wel. Normaliter komen beide spelers niet door mijn verdedigende leger en dat is daarna ook niet meer gebeurt.
 
Bovenaan