Verdedigen?

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ben nu al een tijdje spelers aan het aanvallen om eerste te raken in de PvP.
Heb vast gesteld dat ik altijd tegen 2 speermannen moet vechten ( in Bronstijd)

Komt dit doordat de speler(s) in kwestie geen verdediging hebben of is het louter toeval?

Indien het het eerste is, dan is het misschien wel handig om beginnende spelers erop te wijzen.

Mvg,

MrTD123
 

DeletedUser

Guest
Dit is waarschijnlijk een geval dat ze geen verdedigde linie hebben. Zelf heb ik wel eens gevochten en kwam ook gewoon 3 speermannen + 1 steenwerper (dit was de #1 in mijn groep waar ik in zit
 

DeletedUser

Guest
2 speervechters is de standaardverdediging van mensen die geen verdedigende troepen hebben staan. Ik heb wel eens 2 speervechters van iemand gesloopt en de volgende dag had hij weer 2 speervechters staan terwijl hij geen barak had.

De meeste mensen gebruiken blijkbaar geen verdediging, maar ik heb ook al eens tegen een verdediging van 6 speervechters en 2 slingeraars moeten vechten.
 

DeletedUser

Guest
ik 8 speer tegen.... 8 speer
ik hield 1 mannetje in leven lol:p
 

DeletedUser

Guest
twee keer 8 vs 8 gehad, een keer gewonnen, een keer verloren :p Voor de rest een keer tegen vier, en de rest allemaal tegen maar twee speervechters (ik val altijd met 8 van die speervechtertjes aan).
 

DeletedUser

Guest
8 vs 8 PvP win ik sowieso. De computer heeft helemaal geen tactiek...

Maar mij is wel eens voorgekomen dat een persoon maar één speervechter ter verdediging had.
 

DeletedUser

Guest
8 vs 8 PvP win ik sowieso. De computer heeft helemaal geen tactiek...

Maar mij is wel eens voorgekomen dat een persoon maar één speervechter ter verdediging had.

Normaal staat er automatisch(of zijn dat die 2 speervechters die je krijgt bij die quote) 2 speervechters bij verdediging,maar denk dat je die 2 ook kan weghalen en naar je aanval kan verplaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Standaard staat in je legervenster geen verdediging klaar. Dat zou betekenen dat je elke keer 2 speervechters daarvandaan kan toveren.
Ik denk dat bij die situatie dat je er maar 1 tegen kwam, dat hij zelf gewoon één speervechter had neergezet en dus de standaard verdediging niet meer geldt.
 

DeletedUser

Guest
Standaard staat in je legervenster geen verdediging klaar. Dat zou betekenen dat je elke keer 2 speervechters daarvandaan kan toveren.
Ik denk dat bij die situatie dat je er maar 1 tegen kwam, dat hij zelf gewoon één speervechter had neergezet en dus de standaard verdediging niet meer geldt.

bij mij stonden er wel 2 speervachters in de verdeging zonder dat ik die daar gezet had(denk ik toch :p)
 

DeletedUser

Guest
bij mij stonden er wel 2 speervachters in de verdeging zonder dat ik die daar gezet had(denk ik toch :p)

Dat zegt hij toch ook. De standaardverdediging is 2 speervechters, als je dus niets plaatst. Echter als je zelf wel 1 neerzet wordt het er maar een.
 

DeletedUser

Guest
2 speervechters is de standaardverdediging van mensen die geen verdedigende troepen hebben staan. Ik heb wel eens 2 speervechters van iemand gesloopt en de volgende dag had hij weer 2 speervechters staan terwijl hij geen barak had.

De meeste mensen gebruiken blijkbaar geen verdediging, maar ik heb ook al eens tegen een verdediging van 6 speervechters en 2 slingeraars moeten vechten.

Als je troepen verslaat als aanvaller, zal de verdediger de volgende keer dat je aanvalt nog precies dezelfde troepen behouden. Dit omdat het oneerlijk zou zijn als de computer voor jou als verdediger slechte zetten zou doen.

Normaal staat er automatisch(of zijn dat die 2 speervechters die je krijgt bij die quote) 2 speervechters bij verdediging,maar denk dat je die 2 ook kan weghalen en naar je aanval kan verplaatsen.

Als je geen verdediging hebt ingesteld zullen er inderdaad 2 speervechters gereed staan om te vechten. Deze 2 speervechters zullen overigens enkel bij de verdediging van je dorp bestaan, daarbuiten kun je deze niet gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
de nummer 2 bij mij heeft standaard 1 speervechter, vast een bug.. gezien het feit "altijd" 1 speervechter heeft..
De rest heeft 2 of een geheel leger.
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf zet mijn troepen altijd in verdediging als ik niet aanval...
 

DeletedUser

Guest
de nummer 2 bij mij heeft standaard 1 speervechter, vast een bug.. gezien het feit "altijd" 1 speervechter heeft..
De rest heeft 2 of een geheel leger.

2 speervechters is standaard deze krijgt iedereen.
Op het moment dat je er zelf 1 speervechter inzet vervalt de standaard verdediging, het is dus heel goed mogelijk dat hij dit gedaan heeft;)
 
Bovenaan