`verbeterd` steen, kalksteen, basalt, goud....

DeletedUser

Guest
Ik zie in de tech/tree dat er sommige grondstoffen twee maal in zitten in de vorm van bijvoorbeeld `steen` en ´verbeterd steen´.
Wat is die verbetering, word de opbrengst hoger of is het enige verschil dat de verbeterde versies ietsje inder ruimte innemen?
 

DeletedUser

Guest
normaal is de opbrengst 1, als je een provincie met steengroeve heb veroverd dan word het 5, en met deze zou het dus nog meer worden dan 5? En dat met minder ruimte ook nog eens een keer....... kan ik de oude "steen" er beter uit gooien dan dus.
 

DeletedUser275

Guest
Misschien?

Voordelen:
- minder plaats nodig
- hoger opbrengst? (Kan iemand dit bevestigen)

Nadelen:
- het kost veel meer aan munten en gereedschappen om het te bouwen.
- waarschijnlijk kost het ook meer munten en gereedschappen om goederen te maken.
 

DeletedUser

Guest
een bevestiging-ontkenning zou idd heel welkom zijn, investering is aan de flinke kant.
 

DeletedUser

Guest
een bevestiging-ontkenning zou idd heel welkom zijn, investering is aan de flinke kant.
Niet iedereen kan binnen een halve dag reageren;)
Waarschijnlijk is er geen forum gebruiker die al zover is... mooie gelegenheid om het te testen voor je!

Misschien?

Voordelen:
- minder plaats nodig (+1)
- hoger opbrengst? (Kan iemand dit bevestigen)

Nadelen:
- het kost veel meer aan munten en gereedschappen om het te bouwen. (+1)
- waarschijnlijk(EDIT: dit is een feit) kost het ook meer munten en gereedschappen om goederen te maken.
 

DeletedUser163

Guest
ik vermoed dat hij bedoeld dat zijn goederen verbeterd worden door de aangegeven goederen op de kaart.
indien het dit is dan wordt enkel de productie van je goederen verhoogd.
5 in plaats van 1 per 4 uur.

edit: Ik heb het nu ook gezien, maar ik ben nog niet zover
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser828

Guest
waarschijnlijk zullen de gebouwen hiervoor qua uiterlijk meer in de tijd passen waar je in zit.
 
Bovenaan