Verandering in Community Management

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThaMartin

Actief lid
Beste allemaal,

Na ruim een jaar samen met Leones het Community Management hier op FOE NL voor jullie te hebben mogen verzorgen, heb ik een hele mooie aanbieding gekregen om Community Manager te worden voor de Beta-versie van Elvenar, een ander spel van InnoGames. Hoewel ik mijn werkzaamheden hier altijd met heel veel plezier gedaan heb en met jullie (en ook zeker met het team) in deze rol een hele mooie tijd heb gehad, is dit wel een kans die ik ga aannemen. Elvenar is een spel waar ik ook heel veel plezier in heb en een Beta-markt is natuurlijk zo'n beetje de meest dynamische markt die er is, nog dichter bij "het vuur" en met meer kansen om op de Live versies een kwalitatief goed spel te kunnen leveren, wat ik een hele mooie uitdaging vindt en waar ik graag voor wil gaan. Het gevoel daar bij is heel dubbel omdat dat wel betekent dat ik jullie als Community Manager moet gaan verlaten en dit zal al zijn per 1 oktober.

Een aantal van jullie zullen dat jammer vinden, een aantal van jullie zullen er blij mee zijn... Van mijn kant kan ik alleen maar hopen dat die eerste groep groter is dan die tweede :D Ik heb mijn werk hier altijd met heel veel plezier gedaan, hoop toch te hebben bereikt dat de communicatie tussen het bedrijf en de spelers wat verbeterd is en hoop dat jullie me als een prettige Community Manager hebben ervaren. Soms heb ik hier en daar streng moeten zijn (en dat is ook inherent aan de functie) maar wel altijd met de beste intenties, gericht op fair play en in het belang van de gemeenschap.

Ik zal niet helemaal van FOE verdwijnen. Ik speel het spel nog steeds met veel plezier, zal ook regelmatig op het forum blijven kijken, blijf de (internationale) Blogs verzorgen en zal voor NL achter de schermen in een andere rol blijven ondersteunen. Helaas zal er geen opvolger voor mij komen, maar uiteraard blijft Leones hier wel als Community Manager en ik weet zeker dat ik jullie met hem en ons toegewijde team van supporters in goede handen achterlaat. Ook wil ik de gelegenheid aangrijpen om mijn waardering uit te spreken voor ons team: Allemaal mensen die zich geheel belangeloos inzetten voor de spelers en hoewel je daar "voor de schermen" misschien niet altijd veel van mee krijgt, achter de schermen soms hard knokken om dingen voor elkaar te krijgen in het belang van de community.

Tot slot wil ik graag jullie nog bedanken voor de mooie periode waarop ik terug kan kijken. We zijn het misschien niet altijd met elkaar eens geweest maar we hebben wel goede discussies kunnen voeren, op zijn tijd met elkaar kunnen lachen en ik ben blij een hoop van jullie tot dienst te hebben kunnen zijn. Ik heb veel van jullie geleerd en iedereen op zijn eigen manier weten te kunnen waarderen. Dank jullie wel hiervoor en hopelijk zien we elkaar nog eens in de toekomst :)

Hartelijke groeten,
Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan