Geen Bug vechten

DeletedUser

Guest
is het normaal dat een speerman even veel hit tegen een andere speerman als hij... wacht ik geef ene vooorbeeld

mijn speerman staat in een bos de vijand zijn speerman niet ik val aan

mijn speerman staat niet in een bos of struik en de vijand zijn speerman niet

ik hit in bijde gevallen even veel en ik verlies in bijde gevallen even veel levens okal heb ik een bonus
 

DeletedUser

Guest
Heb ook het vermoeden dat dit gebeuren niet helemaal goed verloopt. Op sommige plekken heb je inderdaad +2 of zelfs +3 extra defensie maar zodra je wordt geraakt vliegt de hp er alsnog in grote getalen er vanaf. En dat kan natuurlijk niet kloppen.
 

DeletedUser

Guest
In bijde gevallen. :'( Mijn ogen.

Om antwoord te geven, ik heb ook al gemerkt dat bos enzo geen bonus geven... Dat vermoedt ik toch.
 

DeletedUser234

Guest
Heb ook het idee dat die bonus niet optimaal werkt. Maar vergeet niet dat ook damage berekening een bereik heeft, er staat vaak dat je 3-4 of zo damage doet. Door deze variatie (wat wel realistisch is) is het wel lastig om goed te testen. Je hebt dus over vele aanvallen een gemiddelde nodig om een goede vergelijking te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
ja en ik heb vaak ook het probleem dat mijn steenwerpers van een lange afstand maar 1 hitten tegen een speervechter zonder bonus (ik weet niet of dit de bedoeling is misschien wel )
 

DeletedUser

Guest
De troepen hebben geen vaste damage dat ze kunnen hitten.
Zou dat zo zijn, zou het spel ook saai zijn gezien je met berekeningen het helemaal kunt uitrekenen.
soms gaat er maar 1 vakje af bij speer, soms 5.
Zo is het spel, geluk & ongeluk, dit maakt het spel leuker & interresanter.
Dit maal heb je dus pech gehad, maar de volgende keer mischien meer geluk!

Groetjes
Team Mlicka
 

DeletedUser

Guest
Struiken en bosjes hebben idd niet het effect dat ze zouden moeten hebben, maar dat wordt vanzelf wel opgelost.
 

DeletedUser

Guest
het is natuurlijk een nieuw spel dus het is wel logis dat er problemen zijn maar daarvoor zijn de spelers er om het te melden :)
 
Bovenaan