Uprising Recruiting now....

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4527

Guest
Hey krijgers,
Voor onze gilde(s) op Cigard zijn we nog op zoek naar versterking
onze 5 gildes bieden een gezonde groei omgeving, met vele extra's, zoals oa coaching, factsheet met je persoonlijke groei, GG levels overzicht , gevechtsranking. een GG stimuleringsproject een uit de steigers project (vrijwillig) en tal van andere voordelen (goede handel) en extra kans op bd's doordat je de 5 gildes kunt bezoeken voor een hop
voor het hoofdgilde zoeken we nog enkele kanonnen, ook voor de overige Uprising gildes zijn we nog op zoek naar actieve spelers.
Voor het hoofdgilde is de toelatings eis 1500 gewonnen gevechten en meer punten dan onze nr laatst.
voor de overige uprisings vanaf 15.000 punten
voor meer informatie of voor een gemotiveerd verzoek kun je mij ( XXshadow ) een ingame mailtje sturen.
greetzz XXshadow

UPDATE:
We gaan vol voor GvG , wil je erbij , dan wil je dus ook investeren , en ben je bereid extra goederen te bouwen indien vereist , om zo van onze gilde bonus te kunnen profiteren, stuur me dan een bericht in het spel ,, ooh ja minimaal kolniaal en minimaal 1500 gewonnen gevechten heb je wel nodig buiten je goodwill
wink%20%28new%29.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4527

Guest
de toelatings eis voor Uprising is nu 1500 gewonnen gevechten en meer punten dan onze nr laatst
 

DeletedUser4527

Guest
We gaan vol voor GvG , wil je erbij , dan wil je dus ook investeren , en ben je bereid extra goederen te bouwen indien vereist , om zo van onze gilde bonus te kunnen profiteren, stuur me dan een bericht in het spel ,, ooh ja minimaal kolniaal en minimaal 1500 gewonnen gevechten heb je wel nodig buiten je goodwill ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan