Upgraden gebouwen naar huidige TP

Kan er een item komen die alle evenementengebouwen in een keer upgrade naar je huidige TP? als je namelijk veel hebt staan dan kost dit een berg renovatie kits of verbeterkits en tegen de tijd dat je bijna alles hebt geupgrade ga je alweer naar het volgende tp....
Het item hoeft niet goedkoop te zijn zolang het maar met enige regelmaat te winnen/kopen valt (bijv in de antiquair).

groetjesss
 
Ik vind dit een zeer goed idee. Zeker omdat renovatiekitten ook wel lastig te krijgen zijn vind ik. Dus als het voor een goede maar niet goedkope prijs te halen is ben ik er voor in :)
 

Felair

Actief lid
Elke week de GE uitspelen met een tempel op fatsoenlijk niveau doet wonderen.

Op zich wel een leuk idee maar maak er dan een concreet voorstel van volgens format in plaats van losse flarden te posten :)
 

Kekkeltje91

Actief lid
Gaat er denk ik niet komen. Ik heb 52 renokitjes nodig om alles in mijn stad te upgrade (wat zin heeft om te upgrade). Voor die 52 reno/verbeter-kitjes moet ik toch altijd redelijk wat moeite doen. Ofwel in het spel (GE/dag missies) of tijdens een event (dagprijs). Maar daardoor levert het inno wel wat op. Als je dit nu ineens vervangt door een ding is de hele uitdaging weg.

Daarbij ga ik dus ook pas een tp verder als ik voldoende kitjes heb.
 
ik ben geen voorstander, te gemakkelijk
daarnaast wens je ook niet alle gebouwen over te zetten, soms is het beter om goederen van een vorig tijdperk te maken met eventgebouwen
 

ojbojb

Actief lid
op zich voldoen de reno kits wel. Ik heb liever een knop om in 1 keer alle gildeleden of alle vrienden te Helpen
 

Atokirina

Actief lid
Off-topic

op zich voldoen de reno kits wel. Ik heb liever een knop om in 1 keer alle gildeleden of alle vrienden te Helpen
Dat zou ik ook graag zien. Heel veel games werken met een soort van battle-pas of VIP-pass die je koopt voor een maand. Waarbij je direct je passieve bonussen ontvangt, bijvoorbeeld: instant iedereen helpen / instant alle taveernes bezoeken of gratis het 'alles innen'-knopje gebruiken waar normaal diamanten voor betaald worden, misschien een extra voorraden bonus / munten bonus.
Daarnaast zou je ook een actieve questlijn hebben waarbij je opdrachten moeten uitvoeren om beloningen te ontvangen.
Denk dat dat ontzettend in de smaak zou vallen.

Excuses voor mijn off-topic reactie.
 

DeletedUser13799

Guest
Dat zou idd wel mooi zijn ja. Krijg soms een lamme hand van al het klikken de hele tijd
 
Bovenaan