Uitbreiding

DeletedUser

Guest
Ik zou graag willen weten wanneer er weer eens een uitbreiding mogelijk was. Ik kan veel gebouwen kopen en heb alles al op elkaar gepropt. Ik weet je kan ze kopen of verdienen met techno onderzoek en veroveren medailles. Ik kan in mijn server alleen vechten om wachttoren 2 want in de eerste sta ik derde en blijf ik derde want in wachttoren 2 sta ik als enige..., dus ik krijg ook geen medailles en de uitbreidingsknop blijft uit!
 

DeletedUser

Guest
Ik zou graag willen weten wanneer er weer eens een uitbreiding mogelijk was. Ik kan veel gebouwen kopen en heb alles al op elkaar gepropt. Ik weet je kan ze kopen of verdienen met techno onderzoek en veroveren medailles. Ik kan in mijn server alleen vechten om wachttoren 2 want in de eerste sta ik derde en blijf ik derde want in wachttoren 2 sta ik als enige..., dus ik krijg ook geen medailles en de uitbreidingsknop blijft uit!

hallo, uitbreidingen kun je ook krijgen door nieuwe technologieën te onderzoeken.(zie FAQ)
 

DeletedUser43

Guest
Of ik het helemaal goed begrijp weet ik niet, maar volgens mij kun je bij de eerste wachttoren wel vechten als je alleen eenheden gebruikt (bij je aanvalstroepen) uit het brons tijdperk.
Zodra je eenheden in je aanvalsteam hebt uit het ijzeren tijdperk, kun je naar mijn idee niet aanvallen in brons.

Maar zeker ben ik er niet van, ik heb alleen nog maar brons.
 

DeletedUser152

Guest
Je krijgt inderdaad bij bepaalde onderzoeken nieuw land.
Mijn vraag is.... Buiten mijn gebied staan allemaal bomen en rotsen...straks kan ik niet meer uitbreiden
OF kan ik die bomen/rotsen weghalen?????
 

DeletedUser58

Guest
Je krijgt inderdaad bij bepaalde onderzoeken nieuw land.
Mijn vraag is.... Buiten mijn gebied staan allemaal bomen en rotsen...straks kan ik niet meer uitbreiden
OF kan ik die bomen/rotsen weghalen?????

De rotsen en bomen verdwijnen zodra je het land koop.t
 
Bovenaan